piątek, 25 sierpnia 2017

L'Oréal -kosmetyki z glinką.


Cześć .
W dzisiejszym wpisie powiem kilka słów o dwóch kosmetykach marki L'Oréal a mianowicie o suchym szamponie  i maseczce .
 Oba produkty zawierają glinkę. 
Co o nich sądzę dowiecie się w dalszej części.

~*~


Na pierwszy ogień pójdzie suchy szampon L'Oréal ELSEVE Magiczna Moc Glinki.
Jest to pierwszy suchy szampon jaki kiedykolwiek używałam
 i muszę powiedzieć , zaskoczył mnie.
Jeśli chodzi o działanie to w 100% byłam z niego zadowolona .
 Odświeżał włosy , nawet te bardziej przetłuszczone .
 Nie pozostawiał jakichkolwiek śladów na włosach  
Miał bardzo przyjemny świeży zapach , który utrzymywał się dość długo. 
Jak dla mnie produkt rewelacyjny warty uwagi i przetestowania .
Cena ok 15 zł  do kupienia tutaj www.bdsklep.pl.
~*~


Drugim produktem jest L’Oréal Maska Czysta Glinka która detoksykuje  i rozświetla . 
Maseczka ma gęstą, nieco lepką, ale jedwabiście gładką konsystencję i czarny kolor. Po nałożeniu zastyga na twarzy. 
Zapach może nie należy do najładniejszych ale mi on w ogólne nie przeszkadzał. 
Ten produkt również pozytywnie mnie zaskoczył. 
Mimo że próbka miała wystarczyć na jedną aplikacje mi wystarczyła aż na trzy , co świadczy że produkt jest wydajny.
Po zastosowaniu tego produktu niemalże od razu widać efekt.   Skóra jest oczyszczona i pełna blasku. 
Polecam.
Cena  34,99 za 50 ml. do kupienia w Rossmannie.
~*~

A wy co sądzicie o tych produktach ? 
Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam Agnieszka .

12 komentarzy:

  1. Ja też dostałam próbke tej maseczki , sprawdza sie naprawde ok jednak nie kupiłabym pelnego opakowania, jak dla mnie za drogo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też chyba za drogo :) może kiedyś się skuszę na pełnowymiarowe opakowanie jak bedzię promocja :D

      Usuń
  2. Maseczka bomba :) Kupiłam juz drugi słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szampon jak dla mnie kiepski. Mam czarne włosy i zostawia ślady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za dużo psikasz ? :) ja mam blond włosy więc dla mnie super :)

      Usuń
  4. gdzie kupiłaś ten szampon ? nie mogę znależć nigdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam go w paczce od drogerii Sekret Urody. Może w twojej okolicy również jest ta drogeria :)

      Usuń
  5. Dla mnie ten szampon też bubel :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdemu odpowiada Cos innego :) trzeba testować różne rzeczy :) to tylko moja opinia :)

      Usuń
  6. Krótko zwięźle i na temat . Super :) ja jeszcze nie używałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.