czwartek, 26 października 2017

ROSALIND - lakier hybrydowy z Aliexpress.

Cześć.
W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać wam lakier hybrydowy firmy ROSALIND , który zakupiłam na stronie ALIEXPRESS.

~*~


Lakier ma pojemność 7 ml (tyle samo co SEMILAC, jednak buteleczka jest dużo mniejsza) i "zapakowany" jest w piękną czarną buteleczkę. 

~*~
Mój kolor to przepiękny błękitny odcień o  numerze 43.
 Długo szukałam takie koloru aż w końcu znalazłam.
Nie sugerujmy się kolorem naklejki , gdyż ten często różni się od koloru  wewnątrz buteleczki.



~*~
PĘDZELEK  : Mniejszy, niż w lakierach, których używałam do tej pory . Ma zbite włosie, odpowiedniej miękkości , jest precyzyjny i dobrze się nim pracuje .

KONSYSTENCJA  : odrobinę gęstszy niż np  SEMILAC jednak dobrze się nim pracuje , lakier nie spływa na skórki. 

PIGMENTACJA  : lakier dobrze kryje po dwóch warstwach jednak dla lepszego efektu nałożyłam trzy cienkie.

TRWAŁOŚĆ : Aplikowałam go na bazę z SEMILAC i bez problemów wytrzymał na paznokciach aż 3 tygodnie. Nie zmienił koloru.

KOLORYSTYKA : lakier dostępny jest  w wielu przeróżnych kolorach , od nudziaków po soczyste kolory jak i również brokaty, cat eyes i tym podobne , naprawę szeroki wachlarz efektów.

CENA : Ja kupiłam go za ok 4 złote na ALIEXPRESS , więc za tą cenę mamy super jakość.

Jedynym minusem jest czas oczekiwania . 
Ja na przesyłkę czekałam ok 3 tygodnie .
 Jednak efekt i cena rekompensuje nam wszystko.

~*~



~*~
A tak prezentuje się na paznokciach .
Kolor odrobinę różni się o tego na wzorniku ale to kwestia innego oświetlenia .

  
~*~
Ja już zamówiłam kolejny kolor.
 Jaki ? 
Dowiecie się wkrótce .

Pozdrawiam Agnieszka.

7 komentarzy:

  1. Bardzo piękny kolor, super prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor. Ja nie mogę przekonać się do kupowania z chin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czym zmywasz te lakiery? Zchodza pod acwtonem czy raczej trzeba pilowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lakiery hybrydowe zmywam zwykłym zmywaczem do paznokci z acetonem. Np takim z Lidla. U mnie schodzą bez problemu.

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.