czwartek, 26 kwietnia 2018

Zmysłowo pachnący duet- kampania LPM.

Już po raz kolejny zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais .
Tym razem w przesyłce od LPM znalazłam dwa żele pod prysznic , 
jeden dla mnie a drugi dla mojego narzeczonego.



Bardzo podobają mi się pudełka w których przychodzą kosmetyki LPM.
Nie tylko ładnie wyglądają ale również są bardzo solidne , 
więc mogę przechowywać w nich różne rzeczy.

Ale przejdźmy do zawartości.
~*~


  

Jak już wspomniałam w środku znalazłam dwa żele pod prysznic .
 Jeden dla mnie o zapachu śródziemnomorskiego granatu.
Żel pachnie cudownie, świeżo i owocowo, uwielbiam takie zapachy.
Testowałam już kilka rodzajów zeli od LPM i ten jest zdecydowanie moim numerem jeden.
Produkt fajnie odświeża i nawilża skórę. 

Jego pojemność to 400 ml.


~*~



 Męski wariant to czerwona pomarańcza i szafran.
Jest to produkt 3 w 1 , myślę że to fajna opcja dla mężczyzn.
Kosmetyk bardzo ciekawie pachnie, jest to lekko pikantny, męski zapach.

Tutaj również znajdziemy 400 ml.


~*~

A wy macie swoje ulubione żele pod prysznic ? 

~*~
Pozdrawiam Agnieszka

#zmysłowyduet #ambasadorkalpm 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.