sobota, 15 grudnia 2018

Pomysły na prezent z Perfumesco.


Święta coraz bliżej, więc to ostatni dzwonek na zakup prezentów.
Wybór upominków to często trudna decyzja dla wielu z nas.
Dodatkowo w wirze świątecznych obowiązków nie mamy po prostu czasu chodzić po sklepach w poszukiwaniu upominku.
Na szczęście od tego mamy sklepy internetowe, wystarczy zamówić i czekać na paczuszkę.

W tym wpisie pokażę Wam pomysł na prezent dla siostry , mamy czy przyjaciółki, 
który zamówicie na www.perfumesco.pl.

~*~
PERFUMESCO to hurtownia perfum oraz perfumeria internetowa prowadzona przez profesjonalistów już 10 lat.
W ich ofercie znajdziecie w 100 % oryginalne produkty znanych i lubianych marek.
Między innymi :
 Calvin Klein, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Armani oraz wiele innych prestiżowych twórców.
~*~


Ja zdecydowałam się na dość popularną wodę perfumowaną 
CALVIN KLEIN - DOWN TOWN.
Zamknięty w prostym a jednocześnie eleganckim i gustownym flakonie zapach nie tylko świetnie się prezentuje ale także cudownie pachnie.

Kwiatowo-owocowy miks to dla mnie strzał w dziesiątkę.
Perfumy są jednocześnie odświeżające i delikatnie słodkie.
Zapach idealny na dzień , lekki ale przy tym dobrze wyczuwalny.
Myślę , że ten typ spodoba się wielu kobietom i w ciemno możecie go zamówić.

NUTY GŁOWY : włoska cytryna, bergamotka, gruszka, śliwka, neroli
NUTY SERCA : gardenia, fiołek, różowy pieprz
BAZA: piżmo, kadzidło, wetyweria, cedr teksański.

Perfumy dostępne są w pojemnościach 50 ml , 90 ml oraz w zestawach z balsamem.

Obecnie 50 ml kupicie już za około 66 zł a 90 ml za mniej niż 100 zł.
Śpieszcie się póki trwa promocja. 


~*~
Ale www.perfumesco.pl to nie tylko zapachy ale także, kosmetyki do makijażu ,do pielęgnacji twarzy i ciała , kosmetyki naturalne , kosmetyki dla mężczyzn i wiele innych.

Więc jeśli nie możecie się zdecydować , który zapach wybrać
lub macie mniejszy fundusz możecie postawić na przykład, na zestaw maseczek.


Świetną opcją będzie zestaw czterech maseczek od Marion.
Testowałam je już nie jednokrotnie i z czystym sercem mogę je Wam polecić.
Jedna maseczka kosztuje mniej niż 4 zł więc myślę , że za niewielkie pieniądze będzie to naprawdę fajny prezent. 


Oczywiście możecie zdecydować się na inne maseczki , wybór jest ogromny.
~*~
Zapraszam Was na stronę www.perfumesco.pl aby zapoznać się z całą ofertą tego sklepu.
Najtańsza opcja dostawy to tylko 7.99 zł a na zwrot macie aż 30 dni.
~*~
Dodatkowo do 17 grudnia macie rabaty : 

SGDDGHX - Darmowa dostawa od 199 zł.

SG50799 - Zniżka 50 zł od 799 zł.

SG5GHX - rabat 5% od 399 zł, obejmuje produkty w promocji i na wyprzedaży, 
nie obejmuje kosztów dostawy.
~*~
Gorąco zachęcam Was do zakupów na tej stronie , tylko pamiętajcie , że do świąt już blisko i to już ostatnie dni na zamówienia internetowe.
~*~

Pozdrawiam Agnieszka.



11 komentarzy:

  1. Ale świetne propozycje na prezenty :) bardzo mi się podobają te perfumy, mają cudowną buteleczkę i chętnie sama sobie bym sprawiła taki prezent :) cena też jest atrakcyjna, dlatego cieszę się, że trafiłam na ten wpis :) maski też mnie kuszą, ale może sprezentowałabym takie mojej mamie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy to.swietny pomysl na prezent. Osobiście uwielbiam je dostawać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku dostaję perfumy, więc w tym roku mam nadzieję, że Mikołaj przyniesie mi coś innego😊, choć kolejna buteleczka perfum pewnie i tak się przyda😊.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mają spory wybór na stronie sklepu i ceny też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. e tam prezenty, zamówię sobie hurtowo maseczki, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takimi pomysłami na prezenty można się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy to zawsze świetny prezent, sama bardzo lubię je dostawać a i moja mama zawsze się cieszy z takiego upominku 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy to super pomysł na prezent ja lubię mieć ich cinajmniej parę w różnych zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy to coś, co zawsze się przyda 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku perfumy to zawsze dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.