czwartek, 13 grudnia 2018

Makijażowe nowości od Deborah Milano.

Włoska marka kosmetyczna Deborah Milano gościła już jakiś czas temu na moim blogu.
Jeśli Wam umknęło to zapraszam TUTAJ.
Było to moje pierwsze spotkanie z tą marką i nie ukrywam ,
 że kosmetyki bardzo przypadły mi do gustu i nie rozstaje się z nimi do tej pory.

Dziś pokaże Wam kilka nowych dla mnie produktów.
Zapraszam.
~*~


W mojej kosmetyczce zagościł podkład oraz dwie pomadki w iście świątecznych kolorach.
~*~


24 ORE EXTRA COVER to produkt dwa w jednym , łączy on w sobie podkład i korektor.
~*~


Aplikator jest dość nie typowy , pierwszy raz spotykam się z takim jeśli chodzi o podkład,
 ale bardzo wygodnie dozuje się nim odpowiednią ilość produktu.

Odcień jaki posiadam to 02 i jest on odrobinę dla mnie za ciemny ale myślę ,
że na lato będzie idealny.

Podkład jest dość mocno kryjący , z łatwością zakrywa przebarwienia czy drobne blizny,
Wyrównuje koloryt , delikatnie wypełnia zmarszczki i minimalizuje pory.
Produkt jest dosyć lejący ale dzięki temu z łatwością rozprowadza się na twarzy i wtapia w nią.
Pięknie wygląda na buzi, trzyma się na niej cały dzień,
 jestem ciekawa jak sprawdzi się latem , przy większych temperaturach.
Posiada filtr SPF 20 co dodatkowo chroni skórę przed słońcem.
Mimo tego , że odcień na tą chwilę jest nietrafiony, podkład bardzo przypadł mi do gustu.

Jego pojemność to 30 ml .
Cena 59.99 zł


~*~



Kolejne dwa produkty to pomadki FLUID VELVET MAT LIPSTICK.
~*~


Kolorki jakie posiadam to :
14 - matowy , ciemny odcień bordo,
51 - metaliczno-matowa  czerwień z pięknie mieniącymi się drobinami.
~*~
Świetnie kryją już po pierwszej aplikacji.
Kolory są bardzo intensywne i mocno nasycone.
Mimo iż mają matowe wykończenie, są one bardzo komfortowe w noszeniu, ponieważ zawierają olejki, które dbają o to aby nasze usta nie były przesuszone.
Pomadki są bardzo trwałe, wytrzymują na ustach bardzo długo i naprawdę ciężko je zmyć , 
ale to oczywiście ogromny atut , gdyż nie mam czasu na poprawki w ciągu dnia.
Tradycyjny aplikator pozwala na dokładne pomalowanie ust.
Cena 39.99 zł 


Kolorek 51 będzie idealny na zbliżające się święta.
Bez obaw wytrzyma pałaszowanie świątecznych potraw.
Myślę , że zestaw takich pomadek będzie także super pomysłem na prezent.
~*~
Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i zdecydowanie trafiają one na listę moich ulubieńców.

~*~
Znacie jakieś kosmetyki tej marki ?
Co o nich sądzicie? 

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.








1 komentarz:

  1. Mam dwa błyszczyki tej marki i są obłędne , uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.