sobota, 14 września 2019

Dove – Moje Piękno Moja Historia

Marka Dove po raz kolejny wystartowała z kampanią "Moje piękno , moja historia".
Ma ona na celu uświadomić kobiety, szczególnie te , które dopiero wstępują w kobiecy świat, że wygląd zewnętrzny nie jest najważniejszy.
~*~
Dlaczego należy o tym mówić głośno?

Wyidealizowane wizerunki kobiet, jakie spotykamy we wszelakich mediach
 wywierają na nas presję idealnego wyglądu.
Popadamy w kompleksy patrząc na te doskonałe sylwetki czy cery bez skazy,
 które często okazują się zwyczajnym photoshopem.
Ciężko jest nam, dorosłym kobietom sobie z tym poradzić a co dopiero nastolatkom.
Kiedy my zrozumiemy , że to nie wygląd nas definiuje, będziemy mogły przekazywać to także młodszym pokoleniom.
~*~
Musimy dostrzec w sobie te piękne cechy które widzą w nas inni.
Wtedy będziemy pewniejsze siebie i z dumą pokażemy światu to co mamy najpiękniejszego.
Nie wolno porównywać się do drugiego człowieka.
Każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego, coś co mówi kim jesteśmy , daje nam niepowtarzalność.


Fajnie , że każda z nas jest inna i nie powtarzalna.
Jak wyglądałby świat , gdybyśmy wszystkie wyglądały tak samo.
Nie byłby tak ciekawy tylko nudny.
Ile razy można oglądać to samo ? 
Kilka bo później już nam się to nudzi.
Musimy odnaleźć swoje atuty i je podkreślić 
a przede wszystkim musimy zaakceptować siebie..
~*~
Chwalmy piękno innych, ale odszukajmy je także w sobie.
Dbajmy o swoje wnętrze ale także o swoje ciało.
Dove pomaga nam w obu kwestiach.
Od wielu lat przypomina o tym , że wszystkie mamy piękne dusze ale i piękne ciała , o które dodatkowo pomaga nam zadbać dzięki odpowiednim kosmetykom.


A jakie jest moje piękno ?
Moje piękno to to kim jestem i jakimi wartościami się kieruje.
Co stawiam sobie na pierwszym miejscu.
To, że nie patrze obojętnie na krzywdę innych osób czy bezbronnych zwierząt.
Zawsze staram się pomóc , chociaż odrobinę.
Nie robię niczego bo chcę się pokazać czy dlatego, że jest to modne.
Mimo wielu nieidealnych cech mojego wyglądu , 
akceptuje siebie.
Szkoda życia na zamartwianie się tym , że mam garbaty nos czy krzywe nogi.
Taka już jestem i niektórych rzeczy po prostu nie zmienię.


A ty czujesz się piękna?

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.