czwartek, 19 września 2019

TRESemme- partner na NYFW / Rewelacyjny duet.

Właśnie trwa jedno z największych modowych wydarzeń czyli New York Fashion Week.
Oficjalnym partnerem  NYFW już od 12 lat jest marka TRESemme.
Oprócz roli sponsora ,podczas tego wydarzenia TRESemme kreuje najmodniejsze fryzury na nadchodzące sezony.



Osobiście bardzo lubię produkty tej marki, zarówno do pielęgnacji jak i stylizacji włosów.
W tym wpisie pokażę Wam bliżej dwa produkty, jeden używam już od dawna a drugi to dla mnie nowość.



To zdecydowanie mój hit.
Nie jestem w stanie zliczyć zużytych opakowań ale było ich naprawdę sporo.
Jest on rewelacyjny, świetnie odświeża włosy i unosi je u nasady.
Nie zostawia białego osadu na fryzurze i ma bardzo przyjemny zapach , który utrzymuje się na włosach dość długo.
Testowałam już wiele marek i rodzai, ale ten suchy szampon jest bezkonkurencyjny.
Polecam jeśli jeszcze go nie znacie.


Pojemność 250 ml / cena 24.99 zł
~*~



Tremoochronny spray do włosów z olejem Marula.
Spray ma bardzo ładny, świeży , delikatnie cytrusowy zapach.
Kosmetyk sprawia, że włosy pięknie pachną, ale przede wszystkim chroni je przed szkodliwym działaniem wysokich temperatur.
Można go używać zarówno na mokre włosy przed suszeniem jak i na suche przed prostowaniem czy kręceniem.
Produkt działa do temperatury 230 stopni.
Stanowi on doskonałą bazę pod kolejne zabiegi stylizacyjne.
Zauważyłam , że dzięki niemu , włosy lepiej się układają i dłużej zachowują piękny wygląd i blask.
Jest to zdecydowanie mój kolejny hit od TRESemme.

Produkty TRESemme znajdziecie wyłącznie w Rossmannie.

Pojemność 200 ml / cena 24.99 zł
~*~


Znacie te produkty?
Macie swoich ulubieńców od TRESemme ? 
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.