środa, 11 grudnia 2019

GoNature - Rewitalizujące serum do twarzy z witaminami.

Ekologiczne produkty wkroczyły także na półki z kosmetykami.
Proste składy bez zbędnych ulepszaczy to coś bardzo pożądanego.
~*~
W tym wpisie pokażę Wam jeden z takich produktów od marki GoNature
Produkty marki GoNature posiadają proste składy.
 Są naturalne, organiczne i ekologiczne.
 Nie są testowane na zwierzętach.
 Są w 100% wegańskie, co oznacza, że nie zawierają w swoim składzie żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. 
Są produkowane w 100% w Polsce, z należytym szacunkiem do środowiska.


Rewitalizujące serum z witaminami A+E+C 
powstało na bazie ekstraktu z kawy, oleju z awokado, marchwi i rokitnika .
Kosmetyk można stosować zarówno na dzień jak i na noc.
Ja preferuję jednak stosować go na noc, ze względu na jego konsystencję.
Serum przypomina olej, jest lejące i dosyć tłuste, podczas używania go rano trzeba uważać aby nie przesadzić z ilością.
Dzięki takiej formie , produkt jest bardzo wydajny.
Już odrobina wystarczy do pokrycia całej twarzy.
Dodatkowo kosmetyk ten można stosować także na dekolt oraz miejsca wymagające szczególnej pielęgnacji.
Produkt ma żółty kolor, który po rozsmarowaniu jest troszkę widoczny, 
jednak mi to nie przeszkadza.



Produkt ma piękny, kawowy zapach , jest on dosyć intensywny więc osoby, które nie przepadają za takimi aromatami muszą porządnie zastanowić się przed zakupem.

Co do działania to jestem bardzo zadowolona.
Po całej nocy twarz wygląda dużo lepiej, jest wypoczęta i zregenerowana.
Skóra odzyskuje witalność, jest miękka i przyjemna w dotyku.
Dodatkowo serum działa kojąco na stany zapalne i reguluje wydzielanie sebum.
Aby jednak zauważyć zmiany musimy używać go regularnie , zresztą jak każdy produkt.
Jak już wspomniałam , serum stosuję na noc , jednak zdarza mi się użyć go także rano, szczególnie po ciężkiej nocy.
Kawowy zapach od razu daje dodatkowy zastrzyk energii.
Zdarzyło mi się używać go zamiast kremu/maski do rąk, przyznam, że poradził sobie równie dobrze.
~*~


Buteleczka z pompką ułatwi dozowanie odpowiedniej ilości produktu.
Buteleczka airless gwarantuje wykorzystanie całego produktu.


Na koniec dodam, że bardzo podoba mi się szata graficzna produktów GoNature.
Od razu kojarzy mi się z czymś naturalnym, przyjaznym środowisku i ekologicznym.

Pojemność 30 ml / cena 89 zł.

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i uważam , ze jest on jak najbardziej wart swojej ceny.
Jak już wspomniałam, serum jest bardzo wydajne więc nie będzie to częsty wydatek.
~*~
Znacie markę GoNature ? 
Zwracacie uwagę na składy produktów?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.