piątek, 6 grudnia 2019

Druga edycja programu Dove Self Esteem Project.

Marka Dove to nie tylko kosmetyki ale także kreator wielu kampanii wspierających kobiety.
Rok 2019 jest rokiem drugiej edycji kampanii Dove - Self-Esteem Project.
Kampanii, która pomaga budować pozytywną samoocenę nastolatków, 
szczególnie nastoletnich kobiet.


Według badań przeprowadzonych dla Dove wynika, że w Polsce aż 8 na 10 dziewcząt jest niezadowolonych ze swojego wyglądu co negatywnie wpływa na ich samoocenę i życie wśród rówieśników.
 Unikają one kontaktów ze znajomymi czy rodzicami, rezygnując z tego, co do tej pory lubiły,
zamykają się w sobie , tracą wiarę w siebie co w rezultacie ma bardzo negatywne skutki.
~*~
Celem akcji jest wspieranie dziewcząt oraz  chłopców, budowanie ich pewności siebie, 
w czym koniecznie muszą wziąć udział rodzice i nauczyciele.
 Na stronie projektu: Dove Self Esteem Project zamieszczone są poradniki jak rozmawiać z dzieckiem, czy uczniem, aby pomóc mu budować poczucie własnej wartości.



Wielkie brawa należą się marce Dove. 
Dzięki swoim kampaniom wspiera ona kobiety na całym świecie. 
Zarówno te dojrzałe jak i te, które dopiero wchodzą w dorosłość.
Pomaga im zaakceptować siebie i poprawić ich samoocenę .


A Wy mieliście problem z zaakceptowaniem siebie w wieku nastoletnim?
Mieliście wsparcie wśród dorosłych w tym okresie?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.