Marka Dove to nie tylko kosmetyki ale także kreator wielu kampanii wspierających kobiety.
Rok 2019 jest rokiem drugiej edycji kampanii Dove - Self-Esteem Project.
Kampanii, która pomaga budować pozytywną samoocenę nastolatków,
szczególnie nastoletnich kobiet.
Według badań przeprowadzonych dla Dove wynika, że w Polsce aż 8 na 10 dziewcząt jest niezadowolonych ze swojego wyglądu co negatywnie wpływa na ich samoocenę i życie wśród rówieśników.
Unikają one kontaktów ze znajomymi czy rodzicami, rezygnując z tego, co do tej pory lubiły,
zamykają się w sobie , tracą wiarę w siebie co w rezultacie ma bardzo negatywne skutki.
~*~
Celem akcji jest wspieranie dziewcząt oraz chłopców, budowanie ich pewności siebie,
w czym koniecznie muszą wziąć udział rodzice i nauczyciele.
Na stronie projektu: Dove Self Esteem Project zamieszczone są poradniki jak rozmawiać z dzieckiem, czy uczniem, aby pomóc mu budować poczucie własnej wartości.
Wielkie brawa należą się marce Dove.
Dzięki swoim kampaniom wspiera ona kobiety na całym świecie.
Zarówno te dojrzałe jak i te, które dopiero wchodzą w dorosłość.
Pomaga im zaakceptować siebie i poprawić ich samoocenę .
A Wy mieliście problem z zaakceptowaniem siebie w wieku nastoletnim?
Mieliście wsparcie wśród dorosłych w tym okresie?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz