środa, 4 grudnia 2019

Perełki kosmetyczne LILY LOLO.

Kosmetyki mineralne od Lily Lolo goszczą w mojej kosmetyczce już od dawna.
Jednymi z moich ulubieńców są między innymi pudry mineralne.
Pisałam już kiedyś na ich temat na blogu, 
jeśli macie ochotę możecie o nich poczytać TUTAJ i TUTAJ.
~*~
Ostatnio testowałam trzy nowe dla mnie rzeczy a mianowicie podkład , 
tusz do rzęs oraz pędzel Kabuki (marka oprócz kosmetyków posiada także tego typu akcesoria).



Pierwsze co muszę przyznać to to , że zarówno kosmetyki jak i pędzel pięknie się prezentują.
Minimalistyczne ale bardzo estetyczne opakowania to coś co bardzo lubię.
~*~

Podkład mineralny zamknięty jest w solidnym, plastikowym słoiczku z obracanym sitkiem.
Jest to fajna sprawa, ponieważ gdy zamkniemy sitko , 
nic nam się nie wysypie podczas otwierania słoiczka.


Podkład dostępny jest w 18 odcieniach , ja zdecydowałam się na kolor WARM PEACH i jest on dla mnie idealny na aktualną porę roku.
Nie wiedziałam dokładnie na jaki kolor się zdecydować ale na szczęście trafiłam idealnie.
Dla ułatwienia Wam wyboru dodam, że kolor podkładu po aplikacji jest praktycznie identyczny jak płynny podkład Revlon Colorstay 150 Buff.

Konsystencja tego produktu jest jedwabista i delikatna a dzięki temu dużo łatwiej rozprowadzimy go na twarzy.
Krycie można stopniować poprzez dodanie kolejnej warstwy produktu, jednak jak dla mnie jedna absolutnie wystarcza na co dzień.
Przykrywa ona większość niedoskonałości ale daje bardzo naturalny i zdrowy efekt.
Skóra wygląda promiennie i świeżo.

Podkład jest trwały i wbrew moim obawom , nie ściera się z twarzy przy dotknięciu.
Pięknie wtapia się w skórę.
W moim przypadku podkład utrzymał się na buzi cały dzień , nie podkreślał porów czy zmarszczek.
Był niemalże nie wyczuwalny na skórze , co bardzo mi się podobało.
I co równie ważne, produkt ten nie zapycha.
Mimo moich początkowych obaw co do tego typu podkładów, jestem nim zachwycona.
Piękna buzia bez efektu maski jak zawsze na plus.

Pojemność 10 g / cena 81.90 zł
Kupicie go TUTAJ.
~*~

Oczywiście, aby podkład ten dobrze i równomiernie się aplikował musimy uzbroić się w odpowiedni pędzel.
Idealnie sprawdzi się do tego pędzel Super Kabuki od Lily Lolo.
Super Kabuki wykonany jest z najlepszego gatunkowo syntetycznego włosia, które jest ultra miękkie.
Aplikacja podkładu tym pędzlem to czysta przyjemność, mogę godzinami siedzieć i się nim malować.


Kupicie go na stronie www.costasy.pl za 91.90 zł.
~*~


Tusz do rzęs Big Lash Mascara to także dla mnie nowość.
Maskara została przetestowana  okulistycznie i jest odpowiednia dla wrażliwych oczu.
Nie zawiera substancji zapachowych, silikonów i alkoholu i jest odpowiednia dla wegan.



Innowacyjna szczoteczka ładnie rozczesuje rzęsy i pozostawia na nich głęboki, czarny kolor.
Nie skleja rzęs nawet przy większej ilości warstw.
Tusz pogrubia, wydłuża i zagęszcza rzęsy a do tego bardzo szybko zasycha.
Jest to idealna maskara dla mnie , ponieważ ciągle brak mi czasu
 i nie mogę długo czekać aż zaschnie :)

Nie kruszy się i nie osypuje w ciągu dnia , więc trwałość oceniam na 5+.
Mimo to tusz bardzo ładnie zmywa się nawet zwykłym płynem micelarnym.
Maskara robi wszystko co powinien robić dobry produkt tego typu a do tego jest bezpieczna dla oczu.

Pojemność 6,5 ml / cena 75.50 zł
Tusz kupicie TUTAJ.
~*~
Jestem bardzo zadowolona z tych produktów i zaskoczyła mnie ich trwałość orz efekt jaki dają.
Jeśli jeszcze nie próbowaliście kosmetyków mineralnych to polecam Wam spróbować , 
szczególnie te od marki LILY LOLO.
A może już je znacie ? 
~*~
Pozdrawiam Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.