niedziela, 17 grudnia 2017

Bispol - propozycja na zimowe wieczory.

Jako miłośniczka świec i podgrzewaczy, nie wyobrażam sobie bez nich
 chłodnego , jesiennego wieczora.

W dzisiejszym wpisie pokaże wam kilka propozycji od firmy Bispol ,
 które umilą wasze wieczory i stworzą domowy , ciepły nastrój.

Bispol to firma , która w swoim asortymencie posiada szeroką gamę świec,
 podgrzewaczy a także zniczy.
Oferują świece zapachowe jak i bez zapachu.
Zachęcam do zapoznania się  ich ofertą ,
 gdyż wybór jest ogromny pod względem wizualnym jak i zapachowym.

Miałam już wcześniej okazje testować ich świece Paradise Moments z kolekcji - świat perfum i jestem pod jej ogromnym wrażeniem.
Nie tylko pięknie pachnie ale również cudownie wygląda.
Teraz dzięki uprzejmości firmy Bispol mogę przetestować kilka innych propozycji.

~*~


~*~


Podgrzewacze o zapachu cynamonu to idealna propozycja na zbliżające się święta. 
Po ich zapaleniu w całym pomieszczeniu unosi się słodki zapach .
Mimo , że jestem fanką owocowych , świeżych zapachów to na święta ten zapach mi odpowiada.
W końcu kojarzy się z pierniczkami i korzennymi ciastkami , które uwielbiam.

W opakowaniu znajdziemy aż 30 sztuk podgrzewaczy.

~*~





Śliwka i malina, to mój faworyt z tego grona.
 Otulają pomieszczenie pięknym ,owocowym , świeżym zapachem.
Przywołują letnie wspomnienia nawet w zimne wieczory.
Pakowane są po 6 sztuk.
~*~







 Lawenda i drzewo sandałowe to moim zdaniem zapachy typowo do domu.
Po ich zapaleniu w pomieszczeniu unosi się zapach czystości i świeżości.
Zapachy lekkie ale intensywne , nie duszące.
Tworzą cudowny , domowy klimat.

Tutaj również znajdziemy 6 sztuk w opakowaniu.
Podgrzewacze palą się około 3-4 godziny.


~*~


I na koniec coś bardzo energetyzującego. 
Świeca zapachowa w szkle o zapachu pomarańczy.
Intensywny , owocowy zapach.
Bardzo mi się podoba.
Prosta, delikatna ale przy tym elegancka.
Pasuje do każdego wnętrza.

Świeca pali się około 24 godzin.


Jestem jak najbardziej zadowolona z tych zapachów.
Na pewno skusze się na któryś z nich , gdy tylko wykorzystam ten zapas.

Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.