środa, 7 marca 2018

MILVA - Woda Chininowa FORTE

Wypadanie włosów do problem , który dotyka pewnie nie jedną z was.
 Dlatego w tym wpisie pokaże wam produkt , który ma za zadanie ograniczyć ten nieprzyjemny proces i wzmocnić nasze włosy.
Produktem tym jest woda chininowa od MILVA.
Koniecznie zajrzyjcie na stronę www.chinina.pl
aby zobaczyć cały asortyment jaki oferuje nam ta firma.
Jest tego naprawdę bardzo dużo.



Co to takiego woda chininowa? 

Jest to woda , która w swoim składzie posiada chininę, która ma za zadanie stymulować wzrost , nowych , zdrowych i mocnych włosów.
Wzmacnia torebki włosowe i redukuje wypadanie włosów.

Woda chininowa jest dla mnie nowością . Nigdy wcześniej nie miałam z nią do czynienia.
Kiedyś stosowałam wcierki innych marek jednak nie pomogły mi , 
gdyż nie stosowałam ich regularnie.
 Denerwowała mnie strasznie aplikacja tego kosmetyku ale ostatnio znalazłam świetny sposób , mianowicie używam do tego strzykawki. 
Zasysam odpowiednią ilość produktu , około 5 ml i aplikuję na skórę głowy po czym delikatnie wcieram..
 Sposób ten jest szybki i prosty.
~*~


Moje wrażenia? 
Jak na razie pozytywne. 
Stosuję ten produkt już od jakichś dwóch tygodni i widzę , że podczas mycia , 
tracę zdecydowanie mniej włosów. 
Nie zauważyłam jak dotąd wzrostu nowych włosów ale może zobaczę to przy dłuższym stosowaniu.
Produkt jest praktycznie bez zapachowy , przez co nie drażni naszych zmysłów.
Nie przetłuszcza skóry głowy, co zaobserwowałam przy innych tego typu kosmetykach.
Buteleczka ma pojemność 100 ml i kosztuje około 13 zł.

Jestem zadowolona z tego produktu.

~*~
A wy miałyście do czynienia z wodą chininową ? 

Pozdrawiam Agnieszka.


3 komentarze:

  1. Nie znam jej. Mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu da jeszcze lepsze efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonam się wkrótce :) I tak jestem zadowolona z efektów :)

      Usuń
  2. 53 year old Help Desk Operator Estele Cameli, hailing from Bow Island enjoys watching movies like "Resident, The" and Skydiving. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. opublikowane tutaj

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.