czwartek, 15 marca 2018

Revers- lakier do paznokci Diva Gel Effect.

Od dawna jestem fanką lakierów hybrydowych , jednak malowanie nimi jest dosyć czasochłonne , więc kiedy nie mam czasu a chcę mieć ładny, nowy manicure sięgam po zwykłe lakiery.
W tym wpisie pokaże wam właśnie jeden z nich.
 Mianowice lakier do paznokcie Diva Gel Effect , który dostałam od Revers Cosmetics
O firmie Revers Cosmetics pisałam też tutaj.


Kolor jaki wybrałam to fiolet o numerze 62.
Ciężko uchwycić ten kolor na zdjęciach , ponieważ zawsze wychodzi bardziej niebieski,
 jednak w rzeczywistości jest to piękny liliowy kolor.


~*~

Lakier bardzo dobrze się rozprowadza, ponieważ ma dość spory , szeroki pędzelek.
Produkt jest dość gęsty ale bardzo łatwo się z nim pracuje.
Kryje bardzo ładnie po jednej warstwie ale ja zaaplikowałam dwie.
Kolejnym plusem jest to , że szybko zasycha.
 Bardzo nie lubię długo czekać aż lakier zaschnie ale w tym przypadku nie było tego problemu.



~*~

Lakier bardzo ładnie się prezentuje. Naprawdę widać ten efekt żelu.
Jeśli chodzi o trwałość to u mnie wytrzymał 4 dni co jest naprawdę sukcesem , gdyż rzadko kiedy zwykły lakier trzyma mi się dłużej niż trzy dni.
Jestem zadowolona z tego produktu.


Revers Cosmetics ma w swojej ofercie również lakiery hybrydowe, 
jestem bardzo ciekawa jak one się spisują.
Może kiedyś będę miała okazję do testowania.


~*~

Pozdrawiam Agnieszka.

3 komentarze:

  1. Piękny kolor , fiolet jest teraz w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam lakier twj firmy ale inny rodzaj i jak za takie male pieniążki był super

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.