piątek, 23 marca 2018

Bispol - kolejna propozycja na chłodne wieczory.

Jakiś czas temu na moim blogu powstał post o świecach i podgrzewaczach Bispol.
Możecie o tym poczytać TUTAJ , tymczasem zapraszam was na kolejną porcję zapachów.
W tym wpisie pokażę wam jakie produkty otrzymałam tym razem.

Zapraszam.


~*~



Pierwsza propozycja idealna dla fanów napojów kofeinowych czyli świeca o zapachu kawy.
Dla mnie pachnie ona, dobrym cappuccino.
Zapach jest bardzo intensywny, gdy ją odpalimy , w całym pomieszczeniu unosi się słodki , przyjemny zapach. 
Aż ma się ochotę na dobrą kawę.

Czas palenia to około 24 godziny.

~*~

        Podgrzewacze o zapachu truskawki, to chyba mój faworyt z całego grona.
Pachną pięknie , owocowo, świeżo, uwielbiam takie zapachy. 
Szczególnie kiedy tęsknie za latem a za oknem szaro i ponuro.

W opakowaniu znajdziemy aż 30 sztuk.

~*~



O tym zapachu pisałam już TUTAJ.
W opakowaniu znajdziemy 18 sztuk podgrzewaczy .
~*~

 
O zapachu lawendy również możecie poczytać TUTAJ.
W tym przypadku ,  w opakowaniu znajdziemy 6 sztuk podgrzewaczy.
~*~




Zapach wanilii to kolejna propozycja od BISPOL.
Bardzo słodki ale nie duszący zapach.
Tutaj również znajdziemy 6 sztuk podgrzewaczy.

~*~



I ostatnia propozycja to zapach pomarańczy.
Poprzednio miałam ten zapach w wersji dużej świecy w szkle 
ale mała wersja mini również daje sobie radę.
Bardzo ładny , energetyczny zapach.
Tradycyjnie w tym opakowaniu również znajduje się 6 sztuk.
Wszystkie podgrzewacze palą się około 4 godziny.

~*~

Zajrzyjcie na stronę www.bispol.pl aby zapoznać się z całym asortymentem.
Oprócz tych tradycyjnych świec i małych podgrzewaczy Bispol 
ma w ofercie między innymi dyfuzory zapachowe.

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.







2 komentarze:

  1. Co za zbieg okoliczności :) U mnie dziś też o świeczkach Bispol. Znam tylko truskawkowe i o zapachu lawendy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.