wtorek, 26 czerwca 2018

EtuiStudio - etui dla smartfonów i tabletów

Etui na telefon to gadżet który lubię zmieniać bardzo często.
W zależności od nastroju czy outfitu wybieram rożne obudowy.
Na rynku dostępna jest ogromna ilość sklepów internetowych właśnie z takim asortymentem więc mogę przebierać w dużej ilości wzorów.

Jednym z takich właśnie miejsc w sieci jest EtuiStudio.pl .
Sklep internetowy w którym zaopatrzymy się w etui dla smartfona ale również tableta.
Możemy wybierać z gotowych wzorów albo możemy stworzyć coś własnego i niepowtarzalnego.

~*~



Ja wybrałam gotowy marmurkowy wzór na Samsunga Galaxy Grand Prime.
Ten case znajdziecie  TUTAJ

Wzór bardzo mi się podoba, nie spodziewałam się takiego efektu. 
Jest to pierwszy marmur w mojej kolekcji i myślę że nie ostatni.

~*~


Etui jest bardzo estetycznie i porządnie wykonane.
Jest też bardzo elastyczne przez co nie musimy martwić się o ewentualne pęknięcia.


~*~
Wszystkie otwory są dobrze wycięte , więc nie ma problemu z podłączeniem ładowarki czy słuchawek.



Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i zachęcam was do odwiedzenia strony 
Może znajdziecie coś dla swojego smartfona.

~*~
Pozdrawiam Agnieszka


3 komentarze:

  1. Fajny. Może ją też sobie coś wybiorę na tableta albo iPhone'a?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że masz taką kolekcję. Ja również mam kilka etui do wyboru i szkło hartowane na wyświetlacz, jak mi się strzaska to od razu wymieniam na nowe. Niedawno naprawiałam swój telefon w serwisie https://zbitaszybka.pl/, ponieważ wypadł mi mój iphone z torebki i pajeczynka poszła przez sam środek. Jak się okazało cały wyświetlacz do wymiany ale panowie ze Zbitej Szybki wymienili mi w trakcie jednych zajęć na studiach. W przerwie poszłam po odbiór także mega szybko. Lepiej uważać i mieć etui oraz szkło na wyświetlacz. Wcześniej niestety nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.