środa, 27 czerwca 2018

Revers Cosmetics - Makijażowe nowości.

Drugi raz miałam przyjemność testować kosmetyki do makijażu marki Revers Cosmetics
Tym razem w moje ręce wpadł podkład , korektor oraz matowa pomadka.
Kosmetyki tej marki zawsze mnie zaskakują , oczywiście pozytywnie.
Jak myślicie , czy tym razem będzie tak samo ? 




Matujący podkład FIX MAT ALL in ONE zaskoczył mnie nie tylko kryciem ale także trwałością.
Podkład ładnie trzyma się na twarzy, bardzo dobrze kryje wszystkie niedoskonałości.
Wyrównuje koloryt skóry i po nałożeniu wygląda bardzo naturalnie
Dobrze wygląda nawet  po kilku godzinach od aplikacji. 
Jest lekki i bardzo komfortowy w noszeniu.
Jedynym minusem jest to że jest dla mnie odrobinę za ciemny, 
mimo iż wybrałam najjaśniejszy odcień. 
Aczkolwiek w moim przypadku (jestem strasznym bladziochem) jest to częsty problem więc mogę mu to wybaczyć. 
Marka Revers Cosmetics oferuje jeszcze 3 ciemniejsze odcienie tego kosmetyku.

Jego pojemność to 40 ml.

~*~
Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector to
 zdecydowanie mój ulubieniec.
 Kolor 101 jest dla mnie po prostu idealny.
Cudnie kryje i daje piękne rozświetlenie wokół oczu. 
Świetnie łączy się z pozostałymi kosmetykami i wytrzymuje na twarzy bardzo długo.
Nie obciąża skóry pod oczami.
Nie znalazłam lepszego korektora nawet wśród  droższych produktów.
Ciężko będzie mi się z nim rozstać kiedy już się skończy.

Pojemność to 10 ml.


(Tak prezentuje się nieprzypudrowany podkład wraz z korektorem.)

~*~
I ostatni produkt czyli matowa pomadka SHOW MATTE LIP LACQUER a w zasadzie lakier do ust to chyba kolejny kosmetyk , który śmiało mogę dopisać do ulubieńców.
Kolor 10 to piękny, żywy róż. 
Uwielbiam matowe pomadki w takich odcieniach , zdecydowanie czuję się w nich lepiej niż w czerwieni.
Pomadka ładnie trzyma się na ustach nawet kilka godzin. 
Nie ściera się, nie wysusza ust i nie zostawia lepkiej warstwy.
Revers Cosmetics oferuje jeszcze 11 innych , pięknych odcieni , które chętnie bym przetestowała.

Pojemność to 5,5 ml.

~*~ 
A tak prezentuje się mój dzienny makijaż , który stworzyłam przy użyciu tych kosmetyków.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.