piątek, 21 września 2018

10 lat Cafissimo - Kampania Rekomenduj.to

Już po raz drugi, mogę cieszyć się z udziału w kampanii Rekomenduj.to.
Tym razem zostałam ambasadorem a raczej ambasadorką Tchibo Cafissimo 
i w ramach tej kampanii, otrzymałam ekspres do kawy wraz z zapasem kapsułek.



W przesyłce od Rekomenduj.to znalazłam niewielkich rozmiarów ale za to elegancki i pięknie prezentujący się ekspres Tchibo Cafissimo Mini w kolorze białym.

Ekspres jest banalnie prosty w obsłudze. 
Kolor kapsułek odpowiada kolorom przycisków.
Wkładamy kapsułkę w przeznaczone na to miejsce a później wystarczy tylko nacisnąć przycisk aby ekspres przygotował dla nas mocne i aromatyczne espresso , kawę filtrowaną
lub coś bardziej delikatnego - Cafe Crema.
Kawa robi się błyskawicznie
Wskaźnik ilości wody pokaże nam kiedy należy uzupełnić zbiornik.

Jak już wspomniałam ekspres jest mały przez co sprawdzi się idealnie w niedużych pomieszczeniach.
Szeroka gama kolorów sprawia , że każdy znajdzie ten idealny dla siebie.
Mimo swoich rozmiarów , pomieści on nawet duży kubek lub szklankę na latte.
Nowoczesny i kompaktowy - idealny.
~*~


 Jeśli chodzi o kapsułki to otrzymałam 6 "smaków" .
Dwa rodzaje espresso , trzy Caffe Crema oraz jedną kawę filtrowaną.
Zdecydowanie moim faworytem jest espresso z białą czekoladą i malinami.
Smakuje wybornie a pachnie bosko.

Na sklepowych półkach znajdziemy jeszcze inne rodzaje kapsułek tchibo.



Ja zdecydowanie jestem zakochana w Cafissimo.
A Ty ?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka





1 komentarz:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.