środa, 5 września 2018

Diva - lakiery do paznokci od Revers Cosmetics

Mimo panującej mody na lakiery hybrydowe znam wiele zwolenniczek tradycyjnych lakierów.
Nie każda z nas może pozwolić sobie na częste wizyty u manikiurzystki bądź za zakup odpowiednich akcesoriów do samodzielnego wykonania hybryd.
Dlatego na rynku wciąż dostępne są lakiery tradycyjne w wielu kolorach.

W tym wpisie pokaże Wam 4 kolorki od Revers Cosmetics jakie otrzymałam ostatnio w paczce niespodziance. 


Lakier Diva Gel Effect to lakier z efektem żelu.
Nie musimy używać topu ani bazy aby nasze paznokcie pięknie się prezentowały.
Lakier równomiernie pokrywa płytkę paznokcia dzięki temu, że posiada dość szeroki pędzelek.
Kolor jest intensywny i nasycony a paznokcie pięknie lśnią przez długi czas.
Bardzo łatwo się nimi maluje i nie trzeba czekać wieczność aby zaschły.
U mnie wytrzymują około 5 dni ale jak na moje warunki to bardzo długo.
Normalnie lakier tradycyjny nie wytrzymuje więcej niż dwa dni na moich paznokciach.

Gama kolorystyczna jest naprawdę szeroka więc myślę ,że każdy znajdzie coś dla siebie.



Nie jest to mój pierwszy lakier Diva Gel Effect ,
 jakiś czas temu miałam już przyjemność testować jeden z kolorów.
~*~
Tym razem była to niespodzianka i otrzymałam takie kolorki : 


68 czyli mocny , nasycony,neonowy róż. Niestety aparat nie oddał tego koloru w 100% .


Tutaj również aparat miał problem gdyż na żywo numerek 07 jest mega neonowy.
Super nasycony kolor, z daleka można go zauważyć.
68 i 07 będą idealne na letnie dni.


Tym razem coś bardziej spokojnego, numerek 76 czyli jasna brzoskwinka.
Delikatny , subtelny a jednocześnie rzucający się w oczy kolorek.


I na koniec szarość czyli 101 .
Bardzo fajnie łączy się z innymi kolorkami.

Wszystkie kolory bardzo mi się podobają i trafiły w mój gust i mimo , że super się nimi maluje to ja należę do tych osób , które są wierne hybrydzie :D 
Mimo to polecam , gdyż bardzo łatwo mi się z nimi pracowało.
~*~
A tak prezentują się na moich paznokciach.
Jedyny minus jest taki ,że niedawno złamałam paznokieć i niestety wszystkie musiałam skrócić.



Pod różowy kolor nałożyłam lakier brokatowy aby uzyskać trochę błysku.

~*~
A wy jakie lakiery preferujecie? 
Znacie lakiery od Revers Cosmetics ? 

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.