środa, 16 stycznia 2019

Physicians Formula - Puder brązujący z masłem Murumuru

Bronzer to nieodłączny element mojego makijażu.
 Lubię dodać chociaż odrobinę tego produktu na policzki. 
Twarz wygląda wtedy szczuplej i nie jest zbyt blada.

Mimo , że na rynku dostępna jest cała masa produktów brązujących,
 to żaden nie spełniał moich oczekiwań do teraz.

Dziś przedstawię Wam moją kosmetyczną perełkę.
~*~


Butter Bronzer od Physicians Formula- puder brązujący z masłem murumuru skradł moje serce już od pierwszego otwarcia.
~*~


Produkt pachnie obłędnie , czekoladowo z nutą kokosa i  śmietanki.
Już sam zapach przywołuje na myśl gorące rajskie plaże i sprawia , że aż chce się go używać.
Egzotyczna szata graficzna i żywe kolory dodatkowo cieszą oko.

~*~


Ale nie tylko to sprawia , że należy on do grona moich ulubieńców.
Kosmetyk przede wszystkim pięknie wygląda na twarzy.
Formuła jest lekko kremowa , przez co aplikuje się go bardzo łatwo.
Nie robi on plam za to cudnie stapia się ze skórą.
Efekt można z łatwością stopniować.
Produkt jest bardzo trwały.


~*~


Jeśli chodzi o opakowanie to jest ono bardzo solidnie wykonane.
Bronzer posiada lusterko i aplikator co również jest ogromnym plusem.

Pojemność : 11 g.
Cena : około 75 zł.

Dostępny w dwóch odcieniach w drogerii Hebe.
~*~
A czy Wy znalazłyście już ten idealny bronzer?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.


9 komentarzy:

  1. JeszceJnie mam idealnego -trwaja poszukiwania 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje ja mam swój ulubiony ale innej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz czytam o maśle murumuru😀. Skoczę do hebe i obczaję ten bronzer😊.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to ciekawie brzmi, masło muru muru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ma odcień, bardzo naturalny i chyba pasuje do każdego odcienia cery!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie zachęciłaś, żeby kupić ten bronzer :) od dłuższego czasu szukam takiego dla siebie :) czekam na kolejne kosmetykowe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje, sama jeszcze nie znalazłam ulubieńca w tej kategorii więc chętnie sprawdzę 🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja ich jeszcze nie widziałam .chyba czas nadrobić nowinki kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię bronzer z paletki do konturowania Pupa MIlano, to najlepszy jaki do tej pory testowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.