poniedziałek, 7 stycznia 2019

Bell Carnival.

W grudniu w sklepach Biedronka pojawiła się nowa kolekcja kosmetyków do makijażu marki Bell.
Bell Carnival to kosmetyki głównie do makijażu wieczorowego,
 ale oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie,
 aby używać ich także do makijażu dziennego.

Dzięki uprzejmości marki Bell, pokażę Wam całą tę kolekcję.
~*~


Szata graficzna kosmetyków utrzymana jest w niebiesko-czerwonej kolorystyce.
Opakowania są solidne i bardzo dobrze wykonane.
W skład tej kolekcji wchodzą produkty do ust , oczu , paznokci oraz do ciała i twarzy.

~*~

Winylowe błyszczyki do ust VINYL LIPS to pierwszy produkt , który chciałam Wam przedstawić.
Produkt występuje w trzech opcjach kolorystycznych.
Błyszczyk pięknie kryje i nadaje ustom intensywny kolor.
Produkt nie rozmazuje się i bardzo łatwo obrysowuje się nim kontur ust.
Precyzyjny aplikator pozwoli na dokładne i estetyczne pokrycie ust.

Cena 9.99 zł 




~*~


Kolejny produkt to ust to połyskująca pomadka SHINY LIPS.
Pomadka nadaje delikatny kolor ustom ale jednocześnie pięknie je rozświetla dzięki błyszczącym drobinkom a dodatkowo zapobiega przesuszaniu się ust.
Dostępna w trzech pięknych kolorach.
Cena : 9,99 zł




 ~*~


Jeśli chodzi o makijaż oczu to marka Bell ma dla nas prawdziwą petardę.
METAL FROSTING EYESHADOW czyli foliowe cienie do powiek,
 w czterech pięknych kolorach.
Intensywne i pięknie mieniące się kolory , 
świetnie aplikują się palcem i cudownie wyglądają na powiece.
Bardzo dobrze przyklejają się nawet do matowych cieni i  długo się utrzymują.

Cena : 9,99 zł




 ~*~


VANILLA SUGAR FACE&BODY SHINE POWDER 
to sypki puder rozświetlający o  słodkim zapachu.
Puder ma w sobie bardzo dużo drobinek , które pięknie rozświetlają skórę.
Efekt ten można z łatwością stopniować poprzez dodawanie produktu.
Kosmetyk idealnie sprawdzi się do ciała jak i to twarzy.
Dołączony puszek ułatwia jego aplikację.

Cena : 13,49 zł




 ~*~


I ostatni produkt czyli lakier do paznokci SHOW OFF NAIL ENAMEL.
Klasyczna czerwień , czerwień z brokatem i top z kolorowymi drobinami to trzy dostępne odcienie.
Lakiery bardzo fajnie się rozprowadzają i dosyć szybko wysychają a do tego pięknie błyszczą.

Cena 7.99 zł


.
~*~
Jestem absolutnie oczarowana tą kolekcją.
Moje serce zdecydowanie podbiły cienie do powiek.

Znacie te produkty? 
Co o nich sądzicie.

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.



11 komentarzy:

  1. Kolory pomadek są bardzo ładne, cieni też sa super. ... Ale przyznasz, że te opakowania są straszne?😬. Chyba najbrzydsze jakie widziałam😁. No cóż nie szata zdobi człowieka i nie opakowanie świadczy o produkcie😄.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała ta kolekcja bardzo mi się podoba cudne kolorki pigmentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten zestaw można stworzyć nie jeden makijaż jest tego tak wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory tych pomadek są cudowne i przy najbliższej wizycie w biedronce z pewnością po nie sięgnę :) uwielbiam takie krwistoczerwone kolory :) super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro się wybieram to zwrócę uwagę czy jeszcze będzie coś dostępnego w mojej biedronce 😃 wszystko wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta kolekcja wszystkie dla mnie się bardzo podobają :D Chyba będę musiała się wybrać dzisiaj do biedronki, bo zestaw jest na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne te nowości. Bell idzie jak burza i goni konkurentow.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te błyszczyki, a szczególnie ten nudziak po lewej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta karnawałowa kolekcja. miałam okazję wypróbować każdy z tych kosmetyków i według mnie puder waniliowy i winylowe pomadki są strzałem w dziesiątkę. Dzięki tej kolekcji można stworzyć niepowtarzalny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. jedynie różowe pomadki i brokatowy lakier nie zrobiłyby u mnie szału. ale pozostałe kosmetyki chciałabym baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria ma bardzo ładną szatę graficzną, w oko wpadła mi szczególnie jedna z trzech płynnych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.