środa, 2 stycznia 2019

Replay Signature.


W zależności od pory roku czy dnia, sięgam po różne zapachy.
Na dzień lżejsze a na wieczór odrobinę cięższe i mocniejsze.
Do moich zapachowych zbiorów dołączyły ostatnio perfumy marki Replay.
~*~



Replay Signature to moim zdaniem zapach dedykowany na wieczór.
Aczkolwiek , jeśli macie ochotę , możecie go także stosować w ciągu dnia.
Żywiołowy, spontaniczny zapach podkreślający kobiecość.
Jest on bardzo intensywny i trzyma się naprawdę bardzo długo.
Mimo swojej mocy nie jest on duszący , więc to również jest na plus.
~*~


  • Nuta głowy: cytrusy, mandarynka, nektarynka
  • Nuta serca: geranium, ylang-ylang, jaśmin
  • Nuta bazy: drzewo bursztynowe, piżmo, paczula, wetyweria
~*~


Dodatkowym atutem jest oryginalny i nietuzinkowy flakonik.
Piękne kwiatowe wzory trafiają w stu procentach w moje gusta.
~*~

Zapach bardzo mi się podoba i chętnie po niego sięgam.
Dawno temu ,miałam okazję poznać jeden z zapachów tej marki
 i wtedy moje odczucia były równie pozytywne.

Pojemność 30 ml.

Kupicie je w drogerii Hebe.
~*~

Znacie ten zapach ? 
A może znacie jakiś inny zapach Replay , godny polecenia ? 
~*~

Pozdrawiam Agnieszka

10 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu ale przyznaję że flakonik ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się wybrać do hebe i poszukać tego zapachu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tego zapachu ale z chęcią bym to zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że nie znam tego zapachu to i tak już mnie uwiódł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze o nim nie słyszałam ale po przeczytaniu o nim mam ochotę pobiec i go kupić jeszcze dziś 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba opakowanie tych perfum :) lubię takie nuty i chętnie się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam.cytrusy więc mogą się u mnie sprawdzić 👍👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę geranium i widzę mandarynke więc zapach bylby jak najbardziej dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko kupuję w hebe, bo do najbliższego sklepu mam okolo 30 km😕. Ale te perfumy wyglądają fajnie, więc może warto się przejechać😊.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.