wtorek, 5 lutego 2019

Lanbena - kosmetyki z Aliexpress.

Jakiś czas temu odezwała się do mnie marka LANBENA ,
 która swoje kosmetyki sprzedaje głównie na  ALIEXPRESS
Zaproponowali mi bym przetestowała wybrane kosmetyki.
Na początku miałam pewne obawy ,
ponieważ nigdy nie zamawiałam kosmetyków na tej stronie 
ale stwierdziłam , że spróbuję.
 ~*~



 ~*~
Mój wybór padł na serum oraz dwa kremy pod oczy.


Głównym zadaniem serum jest zmniejszanie rozszerzonych porów.
Dodatkowo serum pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia skóry.
W jego składzie znajdziemy oczar wirgiński , 
który działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie,
likwiduje negatywne skutki wpływu promieni UV,
przyśpiesza proces regeneracji skóry, skutecznie ją odmładzając.

Serum jest dość gęste i bardzo wydajne , wystarczy odrobina na całą twarz.
Opakowanie wyposażone w pipetę jest bardzo wygodne w użyciu.
Bardzo lubię taką formę aplikacji kosmetyków.

Produkt ma bardzo delikatny zapach co jest dużym atutem.
Obawiałam się sztucznego zapachu ale na szczęście taki nie jest.

Jeśli chodzi o kwestie wizualne to również marka zasługuje na plus.
Ładne , proste opakowania oraz błyszczące elementy to coś co bardzo lubię.

Mimo początkowych obaw jestem bardzo zadowolona z tego produktu.
Skóra jest miękka i delikatna a pory mniej widoczne.

Pojemność : 15 ml.



 ~*~




Zdecydowałam się także wypróbować dwa żelowe kremy pod oczy.
Jeden ze śluzem ślimaka a drugi peptydowy.
Pierwszy ma za zadanie niwelować cienie pod oczami a także nawilżać skórę wokół oczu.
Drugi natomiast ma działanie przeciwzmarszczkowe oraz ujędrniające.
Muszę przyznać , że obie wersje bardzo polubiłam.
Chętnie używam ich pod makijaż a także na noc.
Skóra jest odżywiona i wypoczęta. 
Cienie zmniejszone a delikatne zmarszczki wypełnione.
Dodatkowo  opcja ze śluzem ślimaka super sprawdziła mi się na ranki i drobne stany zapalne.
Dzięki niemu szybciej się goiły i nie było po nich blizn.


 ~*~



Obie wersje mają trzy metalowe kuleczki , które podczas aplikacji masują dodatkowo skórę.
Jest to naprawdę bardzo przyjemne.


Pojemność : 20 ml


 ~*~
Jestem pozytywnie zaskoczona tymi produktami.
Nie spodziewałam się , że będą tak dobre.
Dodatkowo ich cena nie jest wygórowana co także zachęca do testowania.


 ~*~
Tutaj macie linki do wszystkich produktów: 



 ~*~

Polecam Wam zapoznać się z ich ofertą , jest bardzo bogata.
Wkrótce przetestuję kolejne produkty tej marki.


 ~*~

Co sądzicie o kosmetykach z Aliexpress ? 
Dajcie znać.

 ~*~

Pozdrawiam Agnieszka.

 ~*~
Thank you Lanbena for this very good products.
I very like them and use it everyday.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.