czwartek, 7 lutego 2019

wyszczyplający duet od Caudalie.

Marka Caudalie bez wątpienia należy do jednej z moich ulubionych.
Mam kilka ich kosmetyków , bez których nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji.

Tym razem przedstawię Wam dwa produkty tej firmy z czego jeden nie będzie kosmetykiem.

Zapraszam.
 ~*~


Produkty , które miałam przyjemność testować to suchy olejek do ciała oraz herbatka drenująca.
Oba produkty mają za zadanie wspomagać nasze odchudzanie.
 ~*~


Drenująca ecoherbata ziołowa ma za zadanie oczyścić nasz organizm z toksyn
 oraz ułatwić usuwanie zbędnej wody.
W jej składzie znajdziemy cynamon , czarną borówkę , czerwoną winorośl , skórkę ze słodkiej pomarańczy oraz czarną porzeczkę .
Czyli 100 % składników pochodzenia naturalnego.


Herbatka przede wszystkim pięknie i intensywnie pachnie cynamonem
 a w smaku jest po prostu przepyszna.
Idealnie sprawdzi się na zimowe wieczory a także jako orzeźwiający napój w ciągu ciepłego dnia ,
ponieważ można ją zalać zarówno wrzątkiem jak i zimną wodą.
Nie dość , że pysznie smakuje to jeszcze świetnie działa.
Przy regularnym stosowaniu mogę stwierdzić , że mój organizm zdecydowanie się z nią polubił.
Jest mi lżej a moje samopoczucie się poprawiło.

W opakowaniu znajdziemy 20 osobno zapakowanych saszetek za które zapłacimy około 40 zł.

 ~*~


Drugim produktem jest koncentrat wyszczuplający.
W 100% naturalny suchy olejek nie zawiera parabenów, fenoksyetanoli, ftalatów, olejków mineralnych ani składników pochodzenia zwierzęcego.

Olejek wnika  głęboko w skórę, poprawia wygląd sylwetki,
redukuje widoczność cellulitu a także działa drenująco.
Nie lepi się i nie pozostawia nie przyjemnej tłustej warstwy.
W moim przypadku najlepsze efekty widać na udach,
Skóra jest wygładzona, sprężysta i dużo lepiej wygląda.

Zapach cytryny, rozmarynu, owoców jałowca i trawy cytrynowej
 dodatkowo dodaje energii i daje poczucie orzeźwienia.

Jestem bardzo zadowolona z jego działania i myślę , że zaopatrzę się w kolejne opakowanie.

Pojemność 75 ml kosztuje około 107 zł .


 ~*~
Używacie tego typu produktów ?
Czy nie wierzycie w ich działanie ?
 ~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.