wtorek, 9 kwietnia 2019

Mysterium - pielęgnacja słabych i zniszczonych włosów.

Moje włosy dość szybko przyzwyczajają się do kosmetyków , których używam, 
dlatego staram się co jakiś czas wprowadzić coś nowego do ich pielęgnacji.

W ostatnim czasie testowałam duet od Mysterium.
 Szampon i maskę z czarnuszką do słabych , delikatnych i zniszczonych włosów.


 ~*~


Produkty Mysterium mają solidnie wykonane, ładne i czytelne opakowania .
Już na pierwszy rzut oka wiemy z czym mamy do czynienia.
Bardzo mi się to podoba.

 ~*~

 Szampon ma za zadanie intensywnie nawilżyć nasze włosy, 
zregenerować je oraz stymulować ich wzrost.
W jego składzie znajdziemy między innymi czarnuszkę i żeń-szeń.
Szampon ma bardzo ładny i przyjemny zapach.
Świetnie się pieni i bardzo dobrze oczyszcza włosy.
Jest dość wydajny , ponieważ odrobina wystarczy aby umyć nawet długie włosy.
Po umyciu są one miękkie, lśniące i nawet bez użycia odżywki świetnie się rozczesują.
Co to stymulacji wzrostu to zauważyłam więcej baby hair , 
więc według mnie ten produkt działa świetnie.

Pojemność 300 ml / cena 19.99 zł
Kupicie go w Rossmannie.
~*~

Maska ma takie samo działanie jak szampon..
W połączeniu z nim, stanowią świetny duet.
Włosy są jeszcze bardziej miękkie, sypkie, świetnie się układają i z łatwością rozczesują.
Już po pierwszym użyciu czuć jak odżywia ona włosy i nadaje im blasku.
Pięknie pachnie i czuć ją na włosach jeszcze długo po umyciu.
Zdecydowanie jest ona godna polecenia.

Pojemność 300 ml / cena 19.99 zł
Dostępna w Rossmannie.
~*~
Jestem bardzo zadowolona z tych produktów i z chęcią wypróbuję jeszcze inne opcje.
~*~
Znacie produkty Mysterium ?
Jakie macie zdanie na ich temat ? 
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.