wtorek, 9 lipca 2019

Lumi Strobing - trio rozświetlaczy od Revers Cosmetics.

Uwielbiam blask rozświetlaczy , w moim codziennym makijażu nie może ich zabraknąć.
W tym wpisie pokażę Wam trio pięknych rozświetlaczy do Revers Cosmetics.


Lumi Strobing to zestaw trzech rozświetlaczy zamknięty w solidnej , plastikowej palecie.
W ofercie Revers Cosmetics posiada 4 zestawy kolorystyczne.
Ja zdecydowałam się na paletę numer 02.
Mamy w niej jeden bardzo jasny kolor i dwa w odcieniach złota.


Kremowo-pudrowa konsystencja świetnie aplikuje się na skórę.
Rozświetlacz spokojnie utrzymuje się na twarzy cały dzień.
Kosmetyk daje przepiękną taflę bez super widocznych drobinek , co bardzo mi się podoba.
Efekt można swobodnie stopniować od delikatnego błysku po mega glow.
Bardzo podoba mi się to , że w opakowaniu mamy trzy różne odcienie , 
lubię mieć wiele kolorów w jednej palecie.
Kolory możemy także dowolnie ze sobą łączyć i tworzyć nowe odcienie.
Rozświetlacze mogą służyć także do rozświetlania ciała, efekt jest równie imponujący.


Żałuję , że nie udało mi się uchwycić tego jak pięknie odbijają one światło,
 ale uwierzcie mi , że nie jeden droższy produkt nie daje takiego efektu.
Myślę , że w przypadku tego typu kosmetyków, nie ma co się zbyt rozpisywać .
Ten zestaw jest po prostu genialny.
Serdecznie polecam go wszystkim fankom makijażu i pięknego błysku na skórze.
Przystępna cena i efekt jaki daje ten produkt powinien Was zadowolić.

Pojemność 12,5 g / cena 14.99 zł
~*~


~*~
Lubicie rozświetlacze ? 
Jaki jest Wasz ulubiony ? 
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.