piątek, 12 lipca 2019

Puder prasowany HD BEAUTY - Revers Cosmetics

Puder matujący gości na stałe w mojej kosmetyczce.
Używam go wtedy , kiedy chce maksymalnie utrwalić mój makijaż by wyglądał on nieskazitelnie przez cały dzień.
Najczęściej sięgam po pudry sypkie ale prasowane też są mile widziane.
W tym wpisie pokażę Wam moją nowość czyli puder prasowany od Revers Cosmetics.


HD BEAUTY Matting Powder to prasowany puder zamknięty w solidnym , plastikowym opakowaniu z minimalistyczną ale bardzo elegancką szatą graficzną.
~*~


Puder jest bardzo aksamitny i przyjemny w użyciu.
Kosmetyk bardzo dobrze matuje i jest bardzo trwały.
Spokojnie wytrzymuje na twarzy cały dzień, czasami zdarza mi się go poprawić 
ale są to wyjątkowe sytuacje.
Ładnie łączy się z podkładami i nie robi na twarzy ciastka.
Puder ma delikatny kolor i dzięki temu ładnie wyrównuje koloryt skóry
 i zapewnia dodatkowe krycie,
a także minimalizuje widoczność porów.
Ja zdecydowałam się na kolor 01 i myślę , że jest on dla mnie idealny.
W ofercie Revers Cosmetics znajdziecie jeszcze 3 inne odcienie.


Jestem z niego bardzo zadowolona tym bardziej , że ma on przystępną cenę.
Po raz kolejny miło się zaskoczyłam.

Pojemność 9 g / cena 9.49 zł
~*~
Kupicie go na stronie  www.sklep.reverscosmetics.pl
Polecam Wam zajrzeć na stronę i zapoznać się z resztą asortymentu , jest on naprawdę bogaty.


~*~
Pozdrawiam Agnieszka.






1 komentarz:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.