środa, 21 sierpnia 2019

Fila - woda toaletowa dla kobiet.

Nie wiem jak Wam, ale mnie marka Fila kojarzy się przede wszystkim ze sportowym obuwiem.
Byłam zaskoczona, kiedy dowiedziałam się , 
że w Rossmannie pojawiły się wody toaletowe Fila dla kobiet i mężczyzn.
W tym wpisie pokażę Wam opcję przeznaczoną dla kobiet.


Już samo opakowanie ma w sobie coś sportowego.
Prosty ale efektowny kartonik , kryje w swoim wnętrzu równie prosty flakon.

~*~


Zapach jednak już nie jest taki prosty.
Delikatny a zarazem intrygujący.
Mocno wyczuwalne różane nuty i dodatek cytrusów sprawia , że zapach ten jest niezwykły.
Świeży a jednocześnie romantyczny.
Z jednej strony kojarzy mi się z pewną siebie , aktywną i niezależną kobietą a z drugiej,
 z kobietą w zwiewnej sukience z bukietem polnych kwiatów w dłoni.
Zapach ten sprawdzi się idealnie zarówno na dzień jak i na wieczór.
Mimo swojej delikatności , przyciąga uwagę innych osób i dodaje pewności siebie,
a także jest on bardzo trwały, czuć go na skórze nawet na drugi dzień
 a na ubraniach jeszcze dłużej.
Nie sądziłam , że różane zapachy mogą być tak piękne.


Flakon, mimo swojej prostoty bardzo mi się podoba.
Nie ma z nim zbytniej przesady.
Pojemność 100 ml posłuży nam na długo.

~*~
Jak już wspomniałam , kupicie go w Rossmannie za 79.99 zł 
( aktualnie trwa promocja i zapach ten kosztuje 59.99 zł )
Kupicie go tutaj.

~*~
Znacie ten zapach ? 
Lubicie różane perfumy ?

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.