wtorek, 13 sierpnia 2019

Lakiery hybrydowe Chiodo Pro.

Manicure hybrydowy to mój must have.
Uwielbiam malować paznokcie a dzięki takim produktom , 
mogę się cieszyć pięknym kolorem bardzo długo.
Staram się nie ograniczać tylko do jednej marki i ciągle próbuję czegoś nowego.
W tym wpisie pokażę Wam trzy kolory Chiodo Pro,
które miałam możliwość testować dzięki uprzejmości tej marki.



Kolory jakie otrzymałam to 
  • 722 NEW ROMANCE
  • 800 HARD AS STEEL
  • 808 MAGNOLIA
W paczce znalazłam także olejek z drzewa herbacianego oraz kilka gadżetów.
~*~

Kolor 722 to piękny , malinowy odcień czerwieni.



~*~


808 to cudny, jasny pastelowy kolor , wpadający w fiolet.



~*~


800 to bardzo intrygujący kolor.
Ciemny brąz wpadający w fiolet , zmieniający odcień w zależności od światła.



Lakiery Chiodo Pro zachwyciły mnie pod wieloma względami.
Po pierwsze bardzo łatwo się nimi maluje a one pięknie się poziomują.
Nic nie spływa na skórki i nawet nie wprawiona ręka poradzi sobie z ich aplikacją.
Konsystencja jest jakby to powiedzieć w sam raz, nie za gęsta i nie za rzadka.
Pędzelek również bardzo m odpowiada, jest dosyć szeroki i płaski,
 więc szybko maluje się nim cały paznokieć.
Kolejny atut to krycie, zarówno jasny kolor jak i te ciemniejsze,
 pięknie kryły już przy jednej warstwie.
Ja z przyzwyczajenia daje cienkie trzy warstwy,
 ale w przypadku czerwonych paznokci miałam nałożone dwie,
ponieważ spieszyłam się podczas malowania.
Nie ukrywam, że jest to oszczędność czasu a nie każdy lakier
dobrze wygląda przy dwóch warstwach.

Lakiery pięknie wyglądają i bardzo długo się utrzymują, dodaję ten post tak późno ,
 ponieważ chciałam sprawdzić wszystkie trzy kolory,
 a że lakier trzymał się na paznokciach długi czas to stąd to opóźnienie.

Lakiery bardzo fajnie łączą się z bazą i topem innych marek.
Testowałam je zarówno z produktami Semilac jak i Neonail, wszystko pięknie się trzymało.

Gama kolorów jest tak bogata , że na pewno znajdziecie coś dla siebie.
Cena jest na podobnym poziomie do popularnych marek.
Wszystkie trzy kolory pochodzą z kolekcji Edyty Górniak.

Pojemność 7 ml / cena 28.90 zł (teraz obowiązuje promocja 2+2 )
~*~
Podsumowując mogę śmiało stwierdzić ,
 że jakość tych lakierów bije nawet niektóre bardzo popularne marki.
Mam w swoich zbiorach różne firmy lakierów ale te są z nich wszystkich najlepsze.
Polecam Wam spróbować.
~*~

Chiodo Pro w swojej ofercie ma także inne produkty , na przykład olejki , które pięknie pachną i zadbają o skórki i paznokcie, tak aby nasz manicure wyglądał jeszcze ładniej.

Pojemność 10 ml / cena 15.90 zł
~*~

Znacie tę markę?
Która stylizacja podoba Wam się najbardziej ?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.