wtorek, 8 października 2019

Multibalm & Lipbalm od Ecooking

Ecooking to marka kosmetyczna pochodząca z Danii.
 Produkty tej marki cechuje wysoka koncentracja składników aktywnych. 
Kosmetyki Ecooking dostępne są w Douglasie,
ciekawostką jest to ,że są one jadalne.
~*~
W tym wpisie pokażę Wam dwa produkty od Ecooking.


Pierwsze co urzekło mnie w tych produktach to opakowania.
Malutkie puszki są przeurocze a zarazem bardzo praktyczne.
Zmieszczą się nawet to najmniejszej torebki. 
Ponadto , możemy je ponownie użyć , na przykład jako pojemnik na kosmetyki w podróży.

Produkty składają się w 100% z olejków organicznych w połączeniu z najwyższej jakości naturalnymi peptydami i witaminami. 
Kosmetyki Ecooking  nie zawierają parabenów i są wegańskie.
Wyjątek stanowi wosk pszczeli zawarty w produktach
 Multibalm i Lip Balm o których dzisiaj Wam opowiem.
~*~


Czyli balsam przeznaczony do pielęgnacji całego ciała.
Jest to produkt uniwersalny, możemy posmarować nim suche łokcie ale także pomoże on nam leczyć problemy skórne czy niwelować swędzenie spowodowane ukąszeniami owadów.
Balsam ma dość specyficzną konsystencję , mi przypominał coś podobnego do wazeliny.
Jest on dosyć tłusty ale dzięki temu przynosi ulgę nawet bardzo suchej skórze.

Ja używam go bardzo często na zewnętrzną stronę dłoni, 
przy aktualnej pogodzie bardzo szybko wysusza mi się tam skóra i niestety boleśnie pęka.
Balsam super nawilża skórę, koi ją i regeneruje.
Bardzo szybko przynosi ulgę.
Podoba mi się jego pojemność, zawsze mam problem
 ze zużyciem większego opakowania kosmetyku do ciała.
Balsam ma dosyć neutralny zapach.

Pojemność 30 ml / cena 59 zł
~*~



Czyli balsam do ust o smaku granatu, dostępna jest jeszcze wersja miętowa.
Gęsta konsystencja rozpuszcza się pod wpływem ciepła naszych palców.
Nie klei się bardzo mocno jak niektóre tego typu produkty i ma bardzo ładny zapach.
Jest też przyjemny w smaku , nie ma goryczki jak niektóre balsamy do ust.

Jako , że moje usta bardzo często są przesuszone to ten produkt jest dla nich wybawieniem.
Świetnie nawilża , nawet te mocno spierzchnięte usta i sprawia,
 że znów są przyjemnie miękkie i zadbane.
Stosuję go w ciągu dnia ale bardzo lubię nałożyć grubszą warstwę na noc.
Rano usta są mocno nawilżone i zregenerowane.
Dodatkowo , po nałożeniu , usta delikatnie błyszczą.

Pojemność 15 ml / cena 39 zł 
~*~
Jestem bardzo zadowolona z obu tych produktów.
Na pewno kupię kolejne opakowanie balsamu do ust.
~*~
A Wy mieliście okazję próbować któryś z produktów marki Ecooking?
Jak wrażenia?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.