środa, 16 października 2019

SoBrush - soniczna szczoteczka do twarzy.

Szczoteczki do twarzy stają się coraz bardziej popularne.
Sama od dawna używam silikonowej myjki do twarzy jednak przyszedł czas na zmianę.
Jej miejsce zajęła soniczna szczoteczka od SoBrush o której chcę Wam dzisiaj opowiedzieć.


Szczoteczka dostępna jest w trzech kolorach, ja zdecydowałam się na ciemny róż.


Szczoteczka jest bardzo prosta w obsłudze, wystarczy wcisnąć guzik i już działa.
Dodatkowo możemy regulować jej moc, jeśli dobrze policzyłam, szczoteczka posiada aż 5 prędkości wibracji.


Szczoteczka jest dwustronna, z przodu ma delikatniejsze, cieńsze wypustki 
prawie na całej powierzchni , 
ale u góry i z tyłu są one już grubsze i twardsze.


Szczoteczka posiada wbudowany akumulator , który możemy ładować, gdy tylko będzie taka potrzeba.
W zestawie znajduje się także kabel.


Szczoteczka jest świetna, dzięki jej użyciu czuję , że skóra jest dużo bardziej czysta.
Szczególnie jeśli zmywam przy jej pomocy makijaż.
Szczoteczka delikatnie masuje skórę , poprawiając przy tym jej mikrokrążenie i ogólny wygląd.
Pomaga w złuszczaniu martwego naskórka, oczyszcza pory z nadmiaru sebum,
 dzięki czemu zmniejsza się ilość niedoskonałości skóry.
Dodatkowo dzięki używaniu tego typu szczoteczek, kosmetyki pielęgnacyjne lepiej się wchłaniają.

Urządzenie jest bardzo przyjemne i delikatne dla naszej skóry. 
Nie podrażnia jej, nie powoduje zaczerwienienia, dlatego też może sięgnąć po nią każdy, niezależnie od rodzaju skóry.
 Ergonomiczny kształt  pozwala dotrzeć do każdego, nawet najtrudniej dostępnego miejsca na twarzy
Szczoteczka jest bardzo wygodna w użyciu , dobrze trzyma się w ręce i nie ślizga się.
Jest ona bardzo higieniczna i łatwa w utrzymaniu czystości,
 bakterie i zanieczyszczenia nie osadzają się na niej.
Dodatkowym plusem jest to , że jest ona niewielka i lekka,
dzięki czemu z łatwością zabierzemy ją w podróż.

Soniczna szczoteczka od SoBrush to strzał w dziesiątkę.
Dba o nasza skórę i nie rujnuje naszego portfela.
Rozsądna cena to kolejny atut tego produktu.
Myślę , że każda kobieta powinna posiadać taki gadżet , więc jeśli szukacie prezentu dla siostry , mamy bądź przyjaciółki to myślę, że szczoteczka będzie świetnym pomysłem.
Z tą szczoteczką , oczyszczanie twarzy to dosłownie czysta przyjemność.
~*~
Kupicie ją na stronie www.sobrush.pl
Cena w zależności od koloru waha się od 120 zł do 140 zł.
Z kodem "AGNIESZKA30" kupicie szczoteczkę z 30% rabatem.
~*~
Jestem z niej bardzo zadowolona i nie wyobrażam sobie
 codziennego rytuału oczyszczania twarzy bez jej pomocy.
~*~
A Wy macie już swoją szczoteczkę SoBrush?
Jeśli nie to koniecznie musicie ją mieć.
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.



1 komentarz:

  1. Nie widziałam jej wcześniej. Znałam tylko Foreo, ale póki co dla mnie jest ona zbyt droga więc zamówiłam sobie szczoteczkę na AliExpress.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.