poniedziałek, 18 września 2017

GINSENG NATURAL FACE MASK

Cześć.
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kolejnego produktu , który znalazł się w przesyłce od GREENASIA. Jest to maska intensywnie nawilżająca i odżywiająca skórę z żeń-szeniem. 

~*~





Co mówi producent ? 
GINSENG NATURAL FACE MASK - Składniki maski intensywnie nawilżają i odżywiają skórę. Regularne stosując uzyskasz jędrną skórę oraz przywrócisz jej witalność. Maska dba o miękkość i elastyczność skóry. Ekstrakt z żeń-szenia działa silnie antyoksydacyjne. Działa również rewitalizująco, regenerująco oraz poprawia ukrwienie skóry zapewniając jej lepsze odżywienie. Żeń-szeń zawiera naturalną kompozycję silnych antyoksydantów, poprawia mikrokrążenie, pobudza procesy regeneracyjne. Silne działanie przeciwzmarszczkowe i przeciwstarzeniowe żeń-szenia wynika z zawartości ginsenozydów, które zwiększają zdolność hemoglobiny do przyłączania tlenu, co skutkuje lepszym odżywieniem i dotlenieniem komórek skóry. Żeń-szeń poprawia ukrwienie skóry, pobudza proces odnowy jej komórek. 

~*~
Co myślę ja ?
Maska pomimo specyficznego zapachu spełnia swoje zadania. Skóra jest nawilżona , odżywiona i przyjemnie miękka. Nie jestem w stanie powiedzieć, czy maska działa przeciwstarzeniowo. Tego na pewno nie zauważymy po jednej aplikacji.
Ta maska jak jej poprzedniczka , również jest dość mocno nasączona .
 Maska  będzie świetnym urozmaiceniem pielęgnacji dla każdego typu cery. Nie ma problemów z dopasowaniem jej do twarzy, wszystko ładnie leży i nie odstaje.
W tym przypadku również polecam schłodzić ją przed użyciem.

Jak najbardziej polecam .
Kupicie ją TUTAJ.

~*~
Dajcie znać w komentarzach jak sprawdzają się takie maski u was?
Pozdrawiam.



6 komentarzy:

  1. Ja nie mam cierpliwości do tych masek, nie umiem wytrzymać więcej niż 5 minut :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś maskę z zen szeniem ale zapach był okropny nie mogłam wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała, bo moja skóra potrzebuje nawilżenia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.