środa, 27 września 2017

Kampania Purina One - 3 tygodniowe wyzwanie

Cześć.
Już od jakiegoś czasu biorę udział w przeróżnych kampaniach ale ta była dosyć nietypowa ,
 gdyż to nie ja testowałam produkty ale robił to mój Kotlet .
Paczkę otrzymałam od Rekomenduj.to .
~*~


A co kryło w sobie to ogromne pudło ? 
~*~
 W paczce znajdowały się trzy torby karmy Purina One :
  • Adult dla kotów dorosłych, bogatą w kurczaka i pełne ziarna.
  • Sterilcat dla kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, bogatą w wołowinę i pszenicę.
  • Indoor dla kotów przebywających głównie w domu, bogatą w indyka i pełne ziarna.
Znajdowały się tam także próbki , którymi Kotlet podzielił się z innymi kotkami
oraz ulotki i plastikowe miseczki. 
~*~
Było także coś dla mnie  a mianowicie list powitalny.





Po tym trzytygodniowym wyzwaniu mogę  stwierdzić ,
 że karma smakowała mojemu kotkowi a należy on do tych ,
 które niechętnie jedzą suchą karmę, 
mało tego poprawił się tego stan jego sierści oraz ogólna kondycja.



~*~
Śmiało stwierdzam , że była to wspaniała kampania  
a was zapraszam do odwiedzenia strony Purina One i zapoznania się z ich ofertą 
oraz oczywiście zachęcam do założenia konta na  Rekomenduj.to , 
może wam też trafi się taka super kampania.
~*~
Pozdrawiam Agnieszka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.