piątek, 12 stycznia 2018

Bielenda - Żel micelarny z zieloną herbatą.

Jako posiadaczka niezbyt wymagającej , jednak mającej swoje humory cery ,
 lubię testować nowości pielęgnacyjne. 
Dzisiaj pokaże wam produkt , który otrzymałam od Bielendy.

Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie micelarny żel z zieloną herbatą
do mycia twarzy.




Produkt ten przeznaczony jest do cery mieszanej i można go stosować codziennie.
Jest to idealna opcja na wieczorne oczyszczeni i poranna odświeżenie naszej twarzy.



U mnie ten produkt świetnie się sprawdził.
 Dobrze się pieni i ładnie oczyszcza skórę , nie ściągając jej.
Daje fajne uczucie chłodzenia .
Ma dość specyficzny zapach , jednak mi on odpowiada.
Produkt jest bardzo wydajny , używam go już dość długo a dopiero przekroczyłam połowę.
Podoba mi się również jego eleganckie opakowanie i to , 
że zaopatrzony jest w pompkę co ułatwia dozowanie.

Jego pojemność to 200 ml.
Cena około 15 zł.



Jestem jak najbardziej zadowolona z działania tego produktu.

Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.