środa, 24 stycznia 2018

Funnycase - stwórz swoje etui.

Etui na nasz telefon służy nie tylko do ochrony naszego urządzenia ale także jest świetnym dodatkiem , pasującym chociażby do ubioru , pory roku czy nawet naszego  nastroju.
Świetnym rozwiązaniem jest również projekt własnego etui , na przykład ze zdjęciem naszych bliskich czy ukochanego pupila.
Z taką opcją wychodzi do nas sklep internetowy Funny Case w którym znajdziemy już gotowe etui na swój telefon , a jeśli żadne nie przypadnie nam do gustu możemy zaprojektować własny case.

Funny Case oferuje szeroką gamę etui na ponad 600 modeli telefonów, więc myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Dostaniemy tam nie tylko przeźroczyste etui ale także takie w formie "książki" .
Oprócz tego kupimy tam również folię ochronną oraz inne akcesoria.

W tym wpisie pokaże wam jakie etui wybrałam ja.
Podobało mi się naprawdę dużo wzorów ale musiałam ograniczyć się do dwóch.
Wybrałam coś , co już było dostępne na stronie a mianowicie etui z kolekcji FOLK.
Sama jedynie dopasowałam układ w kreatorze , tak aby mnie satysfakcjonował.




Uwielbiam motyw kwiatów na wielu rzeczach, od kubków i pościeli po ubrania.
Dlatego i tym razem zdecydowałam się na taki wzór.
Od dawna marzyło mi sie kwiatowe etui , lecz nigdzie nie znalazłam odpowiedniego


Drugi case ma typowo folkowy wzór , który również bardzo mi się podoba.
Zdecydowałam się na niego , gdyż w najbliższym czasie wybieram się do Zakopanego i stwierdziłam, że będzie idealny na tą okazję.

~*~
Wzory są bardzo ładne, lekko wypukłe i wyczuwalne pod palcami a ich kolory są żywe i wyraziste.
Case sam w sobie wykonany jest z przeźroczystego silikonu o grubości 0,5 mm , który świetnie dopasowuje się do telefonu.
Etui jest bardzo przyjemne w dotyku , nie wyślizguję się z dłoni , wręcz leży w niej idealnie.
Wszystkie otwory są bardzo dobrze wycięte i nie ma problemu chociażby z podłączeniem ładowarki.
Case jest bardzo elastyczny więc nie musimy się martwić o ewentualnie pęknięcia.




~*~





Jestem bardzo zadowolona z tych produktów i myślę ,
 że w przyszłości na pewno zaopatrzę się w kolejne etui.

Koniecznie zajrzyjcie do sklepu funnycase.pl a na zachętę mam dla was rabat 15% na etui z kreatora.
Wystarczy tylko wpisać kod : agnieszkatchurz.
Macie na to czas do 11 lutego, więc może to dobry pomysł ,chociażby na walentynkowy prezent ? 



Pozdrawiam Agnieszka.


4 komentarze:

  1. Piękne wzory . Błękitny bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer jeden to zdecydowanie mój faworyt. Również uwielbiam kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Warto zaprojektować sobie takie własne etui

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwiązanie naprawdę super. Wyglądają przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.