czwartek, 18 stycznia 2018

Biotaniqe - dermokosmetyki.

Dermokosmetyki to profesjonalne kosmetyki przeznaczone zarówno do pielęgnowania cery zdrowej, jak i z różnego rodzaju problemami dermatologicznymi. 
Pomagają nam pielęgnować nasza skórę nie wywołując alergii i podrażnień.
Jedną z firm produkujących dermokosmetyki jest BIOTANIQE.

BIOTANIQE ma w swojej ofercie kosmetyki  na  bazie świeżej wody  z technologią probiotyczną 
oraz naturalnych ekstraktów botanicznych.
~*~
W tym wpisie pokaże wam kilka produktów tej marki.



~*~


Żel micelarny do demakijażu , świetnie radzi sobie nawet z mocniejszym makijażem.
Bardzo dobrze oczyszcza a skóra jest przyjemnie miękka w dotyku.
Łagodzi podrażnienia i wycisza skórę.
Do tej pory używałam płynów micelarnych ale żel jest równie przyjemny w użyciu.
Ma pompkę przez co aplikacja na wacik to bardzo prosta sprawa.
Ma delikatny , świeży zapach , co spodoba się nawet tym delikatnym na zapachy osobom.
~*~


Łagodny żel do mycia twarzy głęboko oczyszcza i tonizuje skórę.
W kontakcie z wodą , tworzy bardzo przyjemną i delikatną piankę.
Odświeża skórę i daje poczucie komfortu i miękkości.
Nie podrażnia a zapach jest bardzo delikatny i świeży.
Tutaj też mamy pompkę co ułatwia dozowanie.
Bardzo polubiłam ten produkt.
~*~



Mineralny peeling łączy dwa działania peelingujące:
 enzymatyczne - dogłębne oraz ścierne - działające powierzchniowo.
Oczyszcza , usuwa martwy naskórek i wygładza skórę twarzy.
Konsystencja jest bardzo przyjemna. Przypomina trochę pastę z Ziaji.
Produkt można stosować zarówno jako peeling jak i maskę , 
pozostawiając na skórze przez 10-15 minut
~*~


I ostatni produkt to węglowy peeling który również można stosować jako maskę.
Lubię jak kosmetyki mają więcej niż jedno zastosowanie.
Używam go na zmianę z poprzednim i jestem równie zadowolona.
Dobrze oczyszcza , skóra jest gładka i przyjemna w dotyku.

Bardzo polubiłam kosmetyki tej marki i na pewno będę po nie często sięgać.
Świetnie oczyszczają i pielęgnują skórę nie podrażniając jej, co jest dla mnie bardzo istotne.
Jestem bardzo zadowolona z ich działania.
Mam chęć przetestować serum tej marki , ale to może za jakiś czas.
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.