środa, 8 sierpnia 2018

Kosmetyki do makijażu Revers Cosmetics.

Lubię eksperymentować z makijażem i próbować nowości różnych marek.
Tym razem mój makijaż wykonałam w większości za pomocą produktów marki Revers Cosmetics.
Jak już pewnie wiecie z poprzednich postów, uwielbiam ich korektor Camouflage , więc wiązałam duże nadzieje z zawartością przesyłki jaką od nich otrzymałam.


W paczce oprócz metalicznych pomadek o których napiszę dla Was kolejny post , znalazłam podkład, puder ryżowy oraz trio do konturowania.




Podkład Ideal Cover w najjaśniejszym odcieniu 05 to kosmetyk który dobrze kryje ale nie tworzy maski na twarzy, ładnie wtapia się w skórę i bardzo dobrze na niej wygląda.
Na początku obawiałam się o kolor , gdyż mam dość jasną karnację 
ale na szczęście nie było się czym martwić.
Z racji tego , że testowałam go w te najbardziej upalne ostatnio dni,
 to nie wytrzymał u mnie 16 godzin ale około 10 trzymał się w porządku. 
Czekam na chłodniejsze miesiące i wtedy myślę , że da radę wytrzymać na buzi długo.
Nie zapycha porów i nie ciemnieje i ma bardzo delikatny zapach co jest dużym plusem.
Szklana buteleczka prezentuje się bardzo elegancko.


Konsystencja jest dość gęsta ale mimo tego podkład bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy.
Ja aplikuję go gąbeczką i nie mam z tym żadnych problemów.


Opakowanie posiada wygodą pompkę , która dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.
Posiada filtr ochronny SPF a jego pojemność to 30 ml.

Jestem z niego bardzo zadowolona.


~*~ 



Kolejny produkt to sypki puder ryżowy idealnie nadający się do bakingu.
Produkt świetnie utrwala makijaż i trzyma go w ryzach przez długi czas.
Wygładza i nadaje zdrowy wygląd skórze.
Nie wybiela twarzy i nie przesusza skóry,
Dozowanie odpowiedniej ilości produktu jest łatwe.
Poręczne opakowanie zawiera 15 gram produkty, który jest naprawdę bardzo wydajny.
Używam tego pudru niemalże codziennie i zużyłam go naprawdę niewiele.

~*~ 




I ostatni produkt czyli trio do konturowania o numerze 04.
Poręczne kompaktowe opakowanie mieści wszytko,
 co potrzebne do wykończenia naszego makijażu czyli rozświetlacz , róż i bronzer.
Kolory bardzo mi odpowiadają i chętnie sięgam po ten kosmetyk w codziennym makijażu.
Szczególnie spodobał mi się bronzer którym bez problemu podkreślimy rysy twarzy.
~*~ 
Rozświetlacz daje bardzo ładny efekt, idealny na co dzień,
 jedyny minus to to , że ciężko było mi uchwycić go na zdjęciu ale na żywo prezentuje się bardzo dobrze.
~*~ 
Jeśli chodzi o róż to rzadko używam go w makijażu dziennym ale ten bardzo mi się podobał.
Nie robi krzywdy nawet nie wprawionym makijażystkom.
Nadaje naszej buzi zdrowy , promienny wygląd i ładnie podkreśla kości policzkowe.
~*~ 



A tak prezentuje się mój makijaż.
Dajcie znać co o nim sądzicie.

~*~ 
Pozdrawiam Agnieszka

3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz! Moim zdaniem, Twój makijaż wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super makijaż , bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.