piątek, 31 sierpnia 2018

Makeup z Revers Cosmetics.

W moim codziennym jak i tym bardziej odważnym makijażu nie może zabraknąć rozświetlacza.
Jeszcze jakiś czas temu mogłam go w ogóle nie używać a dzisiaj nie wyobrażam sobie makijażu bez tego kosmetyku.
W tym wpisie pokaże Wam jakie cudowności mogę testować dzięki uprzejmości firmy 


W paczce niespodziance znalazłam między innymi nowość, czyli puder rozświetlający STROBE&GLOW w czterech pięknych odcieniach.


~*~


01 UNICORN to piękny jasny kolor z odbijającymi światło różowymi drobinami.
~*~




Numerek 02 ETERNAL również jasny kolorek ze złoto-zielonymi drobinami.
~*~


03 CHAMPAGNE czyli mój ulubieniec o pięknym szampańsko złotym odcieniu.
~*~


I ostatni kolorek czyli 04 HARMONY w nieco ciemniejszym różowym odcieniu.



~*~
Wszystkie kolorki są mega mocno na pigmentowane i bardzo łatwo z nimi przesadzić.
Jednakże to sprawia , że są bardzo wydajne i wystarczą na prawdę na długo.
Pięknie rozświetlają cerę dzięki czemu wygląda ona na zdrową, świeża i wypoczętą.
Nie pozostawia smug i super współgra z innymi kosmetykami.
Jedyny minus to ten , ze mój aparat nie potrafił uchwycić tych różnokolorowych, pięknych drobinek.




Efekt rozświetlenia można bardzo łatwo stopniować poprzez dodanie więcej produktu.
Bardzo Podoba mi się efekt jaki pozostawia ten kosmetyk.


W tym makijażu wykorzystałam również kolejną rzecz z paczki czyli mój ulubiony korektor
CAMOUFLAGE dostępny w 3 odcieniach.
Pięknie rozświetla skórę wokół oczu i przykrywa to co trzeba a do tego jest bardzo trwały

Ja używam najjaśniejszego odcienia 101.




Ponadto w makijażu wykorzystałam :


~*~
Używacie rozświetlacza na co dzień ?
Czy raczej na większe wyjścia ? 

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.