sobota, 11 sierpnia 2018

SHOW GLOW czyli metaliczny lakier do ust od Revers Cosmetics.

Mat na ustach to już przeszłość , teraz na drogeryjne półki wkraczają metaliczne pomadki,
 szminki i lakiery do ust.
Kremowe , trwałe i pełne blasku produkty znajdziemy w ofercie wielu marek.
Jedną z firm , która podjęła się stworzenia metalicznego lakieru do ust jest Revers Cosmetics.
Revers Cosmetics w swojej ofercie posiada sześć, pięknie błyszczących kolorów , które mam przyjemność dzisiaj wam pokazać.



Lakier do ust SHOW GLOW jest bardzo komfortowy w użyciu.
Precyzyjny aplikator pozwala na dokładne pokrycie całych ust bez rozmazywania.
Głęboki i mocno na pigmentowany kolor pięknie podkreśla usta i sprawia ,
 że wydają się one pełniejsze.
Lakier jest bardzo przyjemny w noszeniu i bardzo fajnie nawilża usta.
Kosmetyk ma bardzo ładny, słodki, przypominający gumę balonową zapach.
Nie ma też problemu z demakijażem, lakier bardzo ładnie się zmywa i pozostawia usta przyjemnie miękkie.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i chętnie po niego sięgam , nie tylko na większe wyjścia.


~*~
A tak prezentują się wszystkie odcienie.


 ~*~


~*~


~*~


~*~


~*~


~*~

Lubicie metaliczne szminki ? 
Który kolorek SHOW GLOW podoba Wam się najbardziej ?
Ja nie mogę się zdecydować , wszystkie bardzo mi się podobają. :)

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się ładnie ten lakier i muszę przyznać, że tobie pasuje jak najbardziej. Ja rzadziej takich kolorów używam, ale okazjonalnie również się zdarzy. Na tą chwilę bardzo jestem zadowolona z kosmetyków firmy https://eveline.pl/ i to w głównej mierze je zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.