czwartek, 11 października 2018

Art de Lautrec - Lakiery hybrydowe od Ados.

Jako fanka lakierów hybrydowych ciągle powiększam swoje zbiory. 
Lubię taką formę malowania paznokci przede wszystkim za trwałość ale także za to , że hybrydy dużo lepiej prezentują się na moich paznokciach niż lakiery tradycyjne.

W tym wpisie pokaże Wam lakiery hybrydowe , które są zdecydowanie dla mnie nowością.

~*~


Te nowości to lakiery , top i baza UV Gel Colour od Ados.


Spośród wielu kolorów ja otrzymała trzy następujące :
  • 24 ZŁOTO
  • 27 NOC KAIRU
  • 37 CIEPŁY FIOLET.
~*~



Kolorek 24 to coś dla fanek błysku i złota. Malutkie błyszczące złote drobinki , przepięknie się mienią i idealnie współgrają z innymi kolorami.


Kolor 27 to ciemny granat połączony ze srebrnymi drobinami.
Nada paznokciom elegancji i sprawdzi się idealnie na wiele okazji.


I ostatni kolor 37 to coś dla fanek żywych kolorów.
Piękny ciepły odcień fioletu.
~*~



Lakiery są dosyć rzadkie przez co obawiałam się zalania skórek. 
Jednakże nic takiego nie ma miejsca.
Lakier bardzo ładnie się poziomuje a malowanie nim jest banalnie proste.
Wystarczą już dwie warstwy do pełnego krycia.
Kolory są intensywne i pięknie się błyszczą.

Jeśli chodzi o bazę i top to również nie mam zastrzeżeń.
Baza jest gęstsza niż na przykład Semilac ale nie jest to absolutnie minus.
Top natomiast jest porównywalny do tego z Semilaca.
Gęstszy od lakierów i bazy ale z łatwością pokrywa się nim cały paznokieć.

Bardzo łatwo mi się nimi malowało.
Każdą warstwę utwardzałam 30 sekund w lampie UV/LED 36 W.

~*~


Efekt na paznokciach jest naprawdę ładny i utrzymuje się do trzech tygodni.
Jestem bardzo zadowolona z tych lakierów , szczególnie w oko wpadł mi kolor Złoty.
Uwielbiam taki błysk i chętnie łącze go z innymi kolorami.

~*~
Znacie te lakiery ? Co o nich sądzicie?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.