środa, 24 października 2018

Profesjonalne kosmetyki do włosów - Prosalon Intensis.

Jakiś czas temu przyszła do mnie paczuszka  od firmy Chantal
 a w niej z kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów PROSALON PROFESSIONAL z serii INTENSIS.


Jako , że jesienią moje włosy potrzebują wzmocnienia i regeneracji,
 to z miłą chęcią przetestowałam te produkty.
~*~


W pięknie zapakowanej paczce znalazłam trzy kosmetyki a mianowicie :
  • szampon do włosów
  • odżywkę do włosów w sprayu
  • spray termoochronny.
~*~

Szampon do włosów zniszczonych i farbowanych z dodatkiem protein mleka i miodu
 ma za zadanie zregenerować nasze włosy.

Kosmetyk pięknie pachnie i bardzo dobrze oczyszcza włosy ,
 sprawia , że stają się one miękkie i sprężyste.
~*~



Maska w sprayu 20 w 1 bez spłukiwania to produkt o natychmiastowym działaniu.
Wzbogacona olejkiem ze słodkich migdałów, keratyną, ekstraktami z bambusa i noni
 idealnie nadaje się do pielęgnacji nawet tych bardziej wymagających włosów.



DWADZIEŚCIA KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA MASKI 20w1 :

1. Nawilża suche włosy

2. Wzmacnia osłabione włosy

3. Odbudowuje zniszczone włosy

4. Nadaje sprężystość i elastyczność

5. Odżywia łamliwe włosy

6. Zwiększa objętość włosów

7. Dyscyplinuje włosy puszące się

8. Ułatwia rozczesywanie

9. Chroni przed wysoką temperaturą

10. Zapobiega rozdwajaniu końcówek

11. Zwiększa podatność na układanie

12. Przyspiesza suszenie włosów

13. Chroni przed promieniowaniem UV

14. Doskonale wygładza włosy

15. Definiuje loki

16. Chroni kolor włosów farbowanych

17. Nie obciąża włosów

18. Nadaje włosom połysk

19. Przywraca włosom witalność i zdrowy wygląd

20. Eliminuje elektryzowanie się włosów

Muszę przyznać , że maska robi większość z tych rzeczy. 
Dodałabym jeszcze , że nadaje włosom piękny migdałowy zapach.
~*~


I ostatnia rzecz i mój zdecydowany HIT czyli spray termoochronny.
Chroni włosy przed wysoką temperaturą dzięki temu pomaga utrzymać je w dobrej kondycji.
Zapewnia właściwy poziom nawilżenia włosów dzięki zawartości prowitaminy B-5.
Posiada filtr UV więc chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych

Kosmetyk bardzo ładnie pachnie , mi przypomina to melona albo arbuza, 
chociaż do końca nie umiem zdefiniować tego zapachu , 
ale trzyma on się na włosach cały dzień.
Co jest dla mnie dużym plusem,
ponieważ w przypadku innych tego typu płynów, włosy pachniały źle.
~*~
Produkty te przeznaczone są do profesjonalnej pielęgnacji włosów , ale nic nie stoi na przeszkodzie aby używać ich w domu.
Ja jestem jak najbardziej zadowolona z tych kosmetyów.
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

2 komentarze:

  1. Brzmi super , gdzie mogę je dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy też zawsze na jesień robią się takie bez życia :/ może zainwestuje w coś takiego .

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.