poniedziałek, 15 października 2018

Nowości w mojej kosmetyczce - Wet n Wild

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam , gdy w mojej kosmetyczce pojawia się coś nowego.
Ostatnio wśród moich kosmetyków przywitałam cztery nowości od marki Wet n Wild.
Mimo , że o marce słyszałam już niejednokrotnie to nie miałam nigdy okazji do przetestowania.

Wśród ostatnich przesyłek znalazłam jedną właśnie z tej firmy
 i jestem bardzo szczęśliwa , że w końcu poznam ją bliżej.

~*~


W paczce kosmetycznej znalazłam paletkę cieni , bazę pod cienie , tusz do rzęs oraz rozświetlacz.

~*~

COLOR ICON WALKING ON EGGSHELLS 
to paletka , która zawiera cztery piękne kolory , idealne do codziennego makijażu.
Znajdziemy w niej jeden matowy cień oraz trzy błyszczące.
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i świetnie się blendują.
Bardzo łatwo możemy uzyskać pożądany efekt.
Często sięgam po nią podczas dziennego makijażu.
Jestem z niej mega zadowolona i polecam z czystym sercem.

Cena: około 20 zł.


~*~


Pozostając w temacie makijażu oczu przedstawiam Wam kolejną rzecz
a mianowicie  baza pod cienie PHOTO FOCUS.
Można aplikować ją samodzielnie aby rozświetlić powiekę 
lub pod cienie aby utrzymać je w ryzach przez cały dzień.
Dzięki niej cienie świetnie wyglądają , nie rolują się i nie gromadzą się w załamaniach.

Pojemność : 10 ml
Cena : około 20 zł


~*~


LASH RENEGADE  

Maskara , która ma za zadanie pogrubić , wydłużyć i podkręcić nasze rzęsy.
Pięknie podkreśla rzęsy nie sklejając ich a dzięki specjalnie wyprofilowanej
silikonowej szczoteczce dociera nawet do tych trudnych miejsc.
Nie osypuje się i wytrzymuje na rzęsach bardzo długo.

No i to opakowanie - petarda.

Cena : około 25 zł


~*~


Płynny rozświetlacz Hello Halo to już ostatnia z perełek.
Tworzy piękną poświatę, dzięki której skóra wygląda promiennie i zdrowo.
Dzięki wygodnej pacynce aplikacja jest banalnie prosta.
 Zawiera olej z pestek winogron, masło z nasion murumuru i witaminę E.
Miłość od pierwszego użycia.

Pojemność : 15 ml.
Cena : około 23 zł.


~*~
Kosmetyki marki Wet n Wild dostępne są miedzy innymi w naturze oraz wielu drogeriach internetowych .

~*~
Jak Wam się podobają te kosmetyki ?
Miałyście którąś z tych rzeczy ?

Ja jestem nimi oczarowana.

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

1 komentarz:

  1. Tusz wygląda kosmicznie , najbardziej podoba mi się ta paletka cieni . Super kolory na codzień .

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.