wtorek, 20 listopada 2018

Odbudowa włosów z Trico Botanica.

Jakiś czas temu zawitała do mnie paczuszka,
 w której znalazłam duet odbudowujący włosy od Trico Botanica
~*~



Trico Botanica to włoska marka , specjalizująca się w tworzeniu kosmetyków 
do włosów i skóry głowy.
Produkty tej marki są wolne od parabenów, SLS, substancji ropopochodnych oraz barwników.
Połączenie naturalnych składników aktywnych i innowacji technologicznych dla pięknych włosów.

W przesyłce znalazłam dwa produkty z serii ODBUDOWA
przeznaczone do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów,
 a szczególnie suchych, po zabiegach farbowania, prostowania 
oraz innych chemicznych interwencjach.

Keratyna, olej arganowy i kolagen odbudowują, odżywiają, nadają włosom miękkość i blask.
~*~


Pierwszą perełką z paczki jest szampon do włosów na bazie keratyny, pantenolu, 
protein ziaren jedwabiu.
Moje włosy pokochały go od pierwszego mycia.
Jest delikatny ale bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy.
Szampon ma piękny zapach owoców leśnych , 
który utrzymuje się na włosach jeszcze długo po umyciu.

Gęsta konsystencja sprawia , że jest on bardzo wydajny ,wystarczy odrobina aby umyć włosy.
Kosmetyk bardzo dobrze się pieni co bardzo lubię w tego typu produktach.



Poręczna buteleczka o pojemności 250 ml wyposażona w standardowy zatrzask.
Trochę ciężko się go otwiera ale za to mamy pewność , że nie wyleje się on na przykład w podróży.

Już po kilku użyciach zauważyłam poprawę kondycji moich włosów.
Stały się wygładzone , miękkie i sypkie co bardzo lubię.
Bardzo ładnie się układają i dużo lepiej wyglądają, ale myślę , że to nie tylko zasługa samego szamponu ale również drugie kosmetyku z paczki.
~*~


Drugi produkt z paczki to odżywka w sprayu z keratyną bez spłukiwania.
Można stosować ją na mokre włosy jak i na suche .
Sprawi ona , że włosy znacznie łatwiej będzie rozczesać.
Nadaje ona włosom gładkość i pozostawia je miękkie, błyszczące i nawilżone.
Dzięki zawartości keratyny i ekstraktów roślinnych działa silnie restrukturyzująco i odżywczo.
Odżywka pięknie pachnie i fajnie odświeża włosy.


Buteleczka o pojemności 250 ml wyposażona jest w atomizer , 
dzięki czemu aplikacja kosmetyku na włosy jest banalnie prosta.
~*~
W skład serii wchodzi także tradycyjna odżywka do włosów oraz olejek arganowy.

Jestem zachwycona tymi produktami. 
Moje włosy są nawilżone, odżywione, 
pięknie się prezentują i nie mam problemów z ich rozczesaniem.
~*~
Znacie produkty tej marki ?
Co o nich sądzicie? 
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

1 komentarz:

  1. Zachecilas mnie do zakupu �� zapach owoców leśnych mm... Uwielbiam takie zapachy w kosmetykach! Czy w Polsce można gdzieś kupić produkty tej marki?

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.