wtorek, 20 listopada 2018

Rise Derma Fixer -puder ryżowy od Revers Cosmetics

Jak już wiecie z poprzednich postów , nieodłącznym elementem mojego makijażu jest puder.
Bardzo cenie sobie pudry matujące z racji tego ,
 że moja cera lubi czasami przetłuszczać się w pewnych miejscach.
Ostatnio pisałam Wam o pudrze bambusowym od Revers Cosmetics , 
teraz pora na puder ryżowy.
Rise Derma Fixer.
~*~


Podobnie , jak w przypadku pudru bambusowego ,
 puder ryżowy umieszczony jest w plastikowym słoiczku , 
tym razem z białym wieczkiem.
Dzięki temu łatwiej nam będzie rozróżniać pudry podczas makijażu.
W komplecie do pudru , dołączony jest również puszek.
~*~

Puder doskonale sprawdzi się do utrwalenia makijaży scenicznego.
Jest odpowiedni do cery przetłuszczającej się, daje bardzo ładne , matowe wykończenie.
Optycznie wygładza skórę i nadaje jej zdrowy wygląd.
Nie bieli skóry , będzie odpowiedni do każdego typu karnacji.
Idealnie dopasuje się do naszego podkładu i sprawi , że makijaż będzie dobrze utrwalony.

Puder dość mocno matuje, ale nie przesusza skóry co jest ogromnym plusem.
Pielęgnuje nasza skórę i przeciwdziała oznakom starzenia.

Nie zapycha porów i sprawdzi się idealnie do bakingu.
Moim zdaniem matuje on mocniej od pudru bambusowego
 ale być może tylko na moją skórę tak działa.
Stosuję go do matowienia strefy T , gdyż ta najbardziej lubi mi się wyświecać.
Spokojnie wytrzymuje na moje twarzy do wieczora.
Jestem z niego bardzo zadowolona.
~*~
Kupicie go tutaj :

Cena: 14.99 zł
Pojemność : 15g.

Koniecznie spróbujcie.
~*~

Pozdrawiam Agnieszka.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.