piątek, 10 listopada 2017

Candleland - Naturalne, luksusowe świece zapachowe.

Cześć .
W dzisiejszym wpisie chciałam pokazać wam coś, czego jeszcze nie było na moim blogu a mianowicie świece od Candleland.
~*~
Firma Candleland ma w swojej ofercie naturalne,  ręcznie robione świece które zaskoczą was nie tylko pięknym zapachem ale także nietuzinkowym wyglądam.
Co więcej oferują nie tylko zwykłe świece zapachowe ale także świece do masażu.



Dzięki uprzejmości firmy Candleland wybrałam sobie dwie świece. 
Jedną zwykłą zapachową a drugą do masażu.
~*~

Jeśli chodzi o zapachową zdecydowałam się na  Mazurian Meadow 
o cudownym , świeżym zapachu.
Idealnie trafia w mój gust.
~*~
Świeca zamknięta jest w szklanym , przeźroczystym słoiku z przykrywką.





ZAPACH : gruszka , pomarańcza , kwiaty, piżmo.

NUTA ZAPACHOWA : szyprowo-kwiatowa.

CZAS PALENIA : około 60 godzin.

WAGA: 250 g

WYMIARY: 12,7 cm, średnica podstawy: 7,62 cm.

SKŁADNIKI : całkowicie rafinowana parafina, olejki eteryczne.


~*~

Z całej gamy zapachów świec do masażu, ja wybrałam  Green Tea Power.

Jest to świeca do masażu wzbogacona naturalnym aromatem zielonej herbaty 
, który ma wiele właściwości między innymi dostarczanie antyoksydantów niwelujących działanie wolnych rodników w skórze; ochrona skóry przed starzeniem,
 zmniejszanie przebarwień ,redukcja cellulitu, łagodzenie różnego rodzaju bólów.
 Poza tym wpływa na uspokojenie i poprawia samopoczucie.

Jest to idealna propozycja na jesienne wieczory we dwoje.



W tym przypadku świeca ma bardzo ciekawy, designerski wygląd. 






ZAPACH : zielona herbata.

NUTA ZAPACHOWA: orzeźwiająca.

WAGA: 225 g

WYDAJNOŚĆ:ok. 30 masaży pleców/8 masaży całościowych

SKŁADNIKI:wosk sojowy, masło shea i kokosowe, olej migdałowy

~*~
Jestem zachwycona tymi świecami , wręcz oczarowana.
Przepięknie pachną i cudownie wyglądają. 
Z czystym sercem polecam.

Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę www.candleland.pl .
Na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Pozdrawiam Agnieszka .



4 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna świeca wygląda mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam swiece , szczególnie te zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie nie ma jesieni bez świeczek :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.