wtorek, 14 listopada 2017

Perfumy Nicole - odpowiedniki drogich perfum.

Cześć.
W dzisiejszym wpisie chciałam pokazać wam zawartość przesyłki od Nicole.
Nicole to firma, która w swoim asortymencie ma perfumy a dokładnie mówiąc odpowiedniki drogich marek.
Jeśli chcemy używać swoich ulubionych , 
droższych perfum na co dzień jest to świetna opcja. 





~*~
 Perfumy Nicolle to idealne rozwiązanie kiedy chcemy mieć perfumy ze sobą w pracy lub szkole.
 Są małe , lekkie i poręczne , idealne do torebki.


~*~
W skład zestawu , który otrzymałam wchodzi mała buteleczka perfum o pojemności 9 ml oraz napełniacz o pojemności 30 ml dzięki któremu możemy uzupełnić braki.



~*~
Ja wybrałam numer 004 , jest to odpowiednik perfum Coco Chanel Mademoiselle.
Zapach jest naprawdę bardzo ładny, intensywny  i długo się utrzymuje.
Jestem jak najbardziej zadowolona.


~*~
Zapraszam was do odwiedzenia ich strony www.sklep-nicole.pl , facebooka oraz instagrama.
Na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Dodatkowo jeśli zapiszecie się do KLUBU NICOLE otrzymacie 35% rabatu na zakupy.

Pozdrawiam Agnieszka.


1 komentarz:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.