sobota, 25 listopada 2017

Pomysł na prezent od My Gift Dna.

Zbliżają się mikołajki a wraz z nimi dylematy na temat prezentów dla najbliższych.
Co kupić ? Gdzie kupić ? 

W tym wpisie pokaże Wam, co ja wybrałam 
na prezent dla mojego Narzeczonego 
z oferty jaką prezentuje nam sklep internetowy My Gift Dna

My Gift Dna ma w swojej ofercie, szeroką gamę personalizowanych prezentów
 między innymi kubki, patery , portfele.
 Na prawdę ogrom pomysłów na prezenty dla mamy , taty , siostry czy przyjaciółki. 
Nie tylko na mikołajki ale również na wiele innych okazji.
Każdy poczuje się wyjątkowo ,dostając prezent z wygrawerowanym własnym imieniem.

Dodatkowym atutem tego sklepu jest bardzo szybka dostawa oraz miła obsługa.

~*~
Mój wybór padł na kubek termiczny z ciekawym, męskim motywem oraz z imieniem.
Grawer wykonany metoda laserową bardzo ładnie się prezentuje , 
jest prosty a jednocześnie estetyczny i niebanalny.

Czarny , matowy kolor jest bardzo elegancki i męski.







Kubek jest szczelny i solidny.
Wewnątrz wykonany ze stali nierdzewnej.
Jego pojemność to 350 ml a wymiary 21 cm x 6,5 cm.





Kubek bardzo mi się podoba , wręcz nie spodziewałam się takiego efektu .
Myślę , że mój Narzeczony będzie bardzo zadowolony z prezentu .

Jest to praktyczna rzecz  , która przydaje się w wielu sytuacjach na przykład w pracy czy podróży.
Zawsze możemy mieć ciepły napój przy sobie , szczególnie w te chłodne , jesienne dni.

~*~
Koniecznie zajrzyjcie na stronę www.mygiftdna.pl jeśli jeszcze nie macie prezentu 
ale uprzedzam , że wybór może być ciężki , gdyż jest tam mnóstwo pięknych rzeczy.


Pozdrawiam Agnieszka.




2 komentarze:

  1. Super kubek :-) matowe wykończenie bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na prezent. sama czegoś szukam

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.