piątek, 15 marca 2019

Perełki Bath&Body Works

Pewnie większość z Was kojarzy markę Bath&Body Works.
Mi kojarzy się ona przede wszystkim z pięknym zapachem.
Czy to kosmetyki do ciała czy akcesoria do domu, wszystkie ich produkty pachną cudownie 
Nowością dla mnie jest to, że marka w swojej ofercie posiada także
 kosmetyki do pielęgnacji twarzy.

~*~

W tym wpisie pokażę Wam dwa produkty tej marki.



~*~


 ~*~



Pierwszy produkt to mgiełka do ciała z błyszczącymi drobinami.
Mgiełka pachnie przepięknie, jest słodka, waniliowo-kwiatowa,
 ale co najważniejsze nie jest mdląca,
 ciężko opisać mi ten zapach , to trzeba poczuć.
Zapach jest bardzo trwały, utrzymuje się na skórze bardzo długo.


No i te złote drobinki , ja jestem nimi oczarowana , 
pięknie się mienią i cudnie rozświetlają skórę.
Uwielbiam takie produkty , szczególnie latem.
Na opalonej skórze będzie się pięknie prezentować.




Plastikowa dobrze wykonana buteleczka wyposażona jest 
w tradycyjny atomizer,  który delikatnie rozpyla odpowiednią ilość produktu.

Jestem zauroczona tym kosmetykiem, moja wewnętrzna sroka uwielbia takie cuda.

Pojemność 236 ml.
~*~




Drugim produktem jest maska błotna z węglem drzewnym.
Ma ona za zadanie upiększyć naszą skórę.
Dodatek węgla działa oczyszczająco i bakteriobójczo.
Super sprawdzi się przy tłustej cerze a także trądzikowej , gdyż łagodzi ona stany zapalne.
Czarna tkanina jest odpowiednio dopasowana do twarzy i dobrze do niej przylega.


Jest to moja pierwsza czarna maska w tej postaci i jestem z niej zadowolona.
Skóra jest oczyszczona i zdecydowanie lepiej wygląda.
Wielkim plusem jest jej forma, dzięki tkaninie nie brudzimy wszystkiego w koło  i nie robimy bałaganu.
Myślę , że zaopatrzę się w kolejną taką maskę.

~*~

Macie jakichś ulubieńców od Bath&Body Works?
Zachęcam Was do zapoznania się z ich produktami.

~*~

Pozdrawiam Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.