wtorek, 5 marca 2019

Naturalne nowości kosmetyczne - WELEDA

Ostatnio w moich kosmetycznych zbiorach zagościły dwa produkty marki Weleda.
Weleda to marka pochodząca ze Szwajcarii , została ona założona w 1921 roku.
W swojej ofercie posiada kosmetyki naturalne , które zadbają o całe nasze ciało.
~*~



Dzięki uprzejmości Weledy mogłam przetestować krem do twarzy oraz dezodorant .

~*~



Krem na dzień z dziką różą zaintrygował mnie swoim opakowaniem.
Nigdy wcześniej nie miałam kremu do twarzy w takiej formie.
Przyznam , że przyjemnie się go aplikowało z tej tubki, nie trzeba wkładać palców do słoiczka.
Krem bogaty jest w olejki roślinne a jego zadaniem jest nawilżać oraz chronić naszą skórę przed pierwszymi oznakami starzenia.
Dzięki niemu skóra jest miękka, odżywiona , miła dotyku ,wygląda świeżo i promiennie.
Szybko się wchłania i super nawilża skórę , sprawdzi się idealnie na teraźniejszą zmienną aurę.
Produkt nie zawiera syntetycznych substancji zapachowych, sztucznych barwników,
konserwantów oraz olejków mineralnych.

U mnie działa super więc polecam i Wam.

Pojemność 30 ml / cena około 60 zł

~*~


Cytrusowy dezodorant w kulce.
Kosmetyk pięknie i świeżo pachnie za co bardzo go lubię.
Nie zawiera soli aluminium, nie podrażnia nawet delikatnej skóry i pozwala jej oddychać
 a do tego jest produktem wegańskim.
U mnie sprawdza się dobrze, robi to co do niego należy a przy tym daje fajny efekt odświeżenia.
Czego chcieć więcej.
Jestem z niego zadowolona i używam go codziennie.


Pojemność 50 ml / cena - około 30 zł
~*~
Znacie tę markę kosmetyków ?
Lubicie naturalne produkty , czy nie zwracacie na to uwagi?

~*~
Pozdrawiam Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.