wtorek, 5 marca 2019

Lakiery hybrydowe NC NAILS COMPANY

Jako fanka lakierów hybrydowych nie wyobrażam sobie bez nich życia.
Ciągle powiększam swoje zbiory i próbuję innych marek.
Ostatnio testowałam trzy kolory marki NC NAILS COMPANY.



~*~
Wybór był trudny , ponieważ marka w swojej ofercie posiada mnóstwo kolorów
 ale zdecydowałam się na :
  • AMORE
  • AQUA
  • FROSTY PINK



AMORE 
Pół transparentny odcień beżu.
Idealnie nada się do frenchu jako bazowy kolor ale także świetny do pokrycia całych paznokci.





~*~


AQUA
Piękny , pastelowy odcień błękitu.
W tym przypadku pełne, zadowalające mnie krycie osiągnęłam przy trzech cienkich warstwach.



~*~


FROSTY PINK
Piękny, cukierkowy odcień różu.
Tutaj podobnie jak w przypadku poprzednika , pełny krycie osiągnęłam przy trzech cienkich warstwach




Trwałość tych lakierów oceniam na 6+ .
Spokojnie wytrzymały u mnie nawet trzy tygodnie.
Gdyby nie odrost chodziłabym z nimi i dwa miesiące.

Wszystkie trzy kolory nakładało mi się bezproblemowo.
Kolor Amore jest rzadszy od dwóch pozostałych jednak nie stanowi to problemu.
Lakiery ładnie się poziomowały i nie spływały na skórki.
Nie miałam także problemów z ich utwardzeniem.
Wygodny pędzelek ułatwiał aplikacje.

Dużym atutem są również buteleczki.
Zgrabne i eleganckie aż miło się na nie patrzy podczas wykonywania pazurków.

~*~
Podsumowując lakiery mają piękne kolory , są bardzo trwałe i świetne w aplikacji.
Jestem z nich bardzo zadowolona.

Pojemność 6 ml/ cena 29.99 zł

~*~
Jak Wam się podobają moje stylizacje ? 
Który kolor przypadł Wam do gustu najbardziej ?
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.


1 komentarz:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.