wtorek, 12 marca 2019

Nowości marki Lanbena.

Jakiś czas temu przyszła do mnie kolejna paczka od marki LANBENA.
Jak już część z Was na pewno wie , jest to marka , która sprzedaje swoje produkty na Aliexpress.
Tym razem zdecydowałam się na dość nietypową maskę peel of oraz płatki pod oczy.


~*~


Maseczka ma za zadanie oczyszczać,  usuwać zaskórniki i martwy naskórek.
Jest odpowiednia dla każdego typu skóry z wyjątkiem wrażliwej.
~*~


Maska jest dosyć nie typowa , ponieważ jest ona bardzo gęsta , 
dopiero moczenie słoiczka w gorącej wodzie sprawia, 
że staje się ona płynna i daje się zaaplikować na nos czy brodę.
Do opakowanie dołączona jest instrukcja , także bez obaw.



Po zaaplikowaniu na wybrane partie twarzy ,należy nałożyć na nią dołączony papierek , 
poczekać aż maska wyschnie i wtedy go usunąć.


Musze przyznać , że maska bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.
Super oczyszcza i sprawia , że skóra jest gładka.
Co prawda jest trochę zachodu z przygotowaniem jej , ale efekty wszystko rekompensują.
Dodatkowym atutem jest to , że wystarczy odrobina na cały nos czy brodę , 
więc myślę , że będzie ona bardzo wydajnym produktem.
Niektórym osobom nie podoba się jej zapach, mnie osobiście on nie przeszkadza.
Jestem z niej bardzo zadowolona.

Pojemność 30 ml/ cena ok 30 zł.
Tutaj macie link do niej - > MASKA
~*~


I drugi produkt , czyli kolagenowe płatki pod oczy z 24 karatowym złotem.
Mają one za zadanie wygładzać drobne zmarszczki,
 likwidować cienie a także niwelować worki pod oczami.


Płatki są bardzo przyjemne w użyciu.
Konsystencja żelowa fajnie przylega do skóry i sprawia , że płatki nie odklejają się i nie spadają.
Co do działania to zauważyłam że cienie są zmniejszone 
a skóra jest ładnie odżywiona i zregenerowana.
Zauważyłam także , że skóra jakby wypija z nich wszystkie składniki i płatki zmniejszają swoją objętość po tych 15 minutach.
Polecam schłodzić płatki przed nałożeniem, efekt jest jeszcze lepszy.


W opakowaniu znajduje się 20 saszetek po dwa płatki w każdej, czyli w sumie 40 płatków.

Cena około 40 zł.

Tutaj macie link - > PŁATKI POD OCZY.

~*~
Znacie któryś z tych produktów?
Zamawiacie tego typu produkty na Aliexpress ? 
~*~
Pozdrawiam Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.